17 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Thalita🌸
Wauw wat een mooie buik♥️ ik ben morgen 23 weken zwanger van een tweeling. ...
Ja ik zat er een weekje naast. Vandaag precies 22 weken. Maar inderdaad het is wel echt onwijs zwaar zeg. Heb helaas ook sinds week 13 al last van bekkeninstabiliteit dus dat maakt t vooral heel pittig. Gelukkig op tijd kunnen stoppen met werken en veel rust nemen
4 jaar geleden
Hele mooie buik inderdaad! Ik ben morgen 23 weken van mijn tweeling en ben ook heel benieuwd hoe ik het die weken nog vol ga houden 😳. Is het ook jullie eerste zwangerschap?
4 jaar geleden
Reactie op Tweelingmams
Hele mooie buik inderdaad! Ik ben morgen 23 weken van mijn tweeling en ben ...
Ja hier ook de eerste zwangerschap! Moet eerlijk zeggen dat ik me er echt op verkeken had hoe zwaar zoiets kan zijn zeg. Ben heel blij dat ik sinds week 15 al thuis zit, zou met alle ongemakken en bekkeninstabiliteit niet weten hoe ik dit had moeten doen anders. Ben ook onwijs benieuwd naar de overige weken en hoe extra zwaar t kan gaan worden. Weten jullie wat je gaat krijgen en zijn jullie al begonnen aan de kamer?
4 jaar geleden
Ja hier ook de eerste zwangerschap! Moet eerlijk zeggen dat ik me er echt o ...
Ja dat heb ik ook inderdaad.. Veel rug en bekkenpijn. Liggen, zitten, staan, alles doet al zo snel pijn. Ik ben op het moment ook thuis en het is de vraag of ik nog terug kan naar mijn werk. Haha, ja daar ben ik ook benieuwd naar! We krijgen een jongen en een meisje 😊. We hebben zo goed als alle spulletjes en de meubels komen half januari binnen. We moeten nog wel behangen en schilderen en willen dat voor die tijd gedaan hebben. En jullie? Heb je ook het gevoel dat je alles al op tijd af wil hebben omdat je niet weet hoe het loopt?
4 jaar geleden
Reactie op Tweelingmams
Ja dat heb ik ook inderdaad.. Veel rug en bekkenpijn. Liggen, zitten, staan ...
Aaah wat leuk. Hier ook een jongen en een meisje! Goed dat je ook op tijd gestopt bent meid! Rust is wel echt belangrijk want inderdaad alle bewegingen doen gewoon pijn.
En ja ik herken t helemaal. Wij hebben morgen de stukadoor a.k.a mijn stiefvader en als t dan 2 weken uitgehard is gaan we beginnen met schilderen en behangen en alle meubels in elkaar en op z'n plek zetten. Wij hebben inmiddels alles wel binnen gelukkig. Maar ik hou er steeds in m'n hoofd rekening mee dat ze misschien wel veelste vroeg komen en we dan gewoon alles klaar moeten hebben. Ben blij als we eind januari/begin februari helemaal klaar zijn dan is dat in ieder geval een zorg minder.
4 jaar geleden
Reactie op 85Ellen85
22 weken zwanger van een tweeling. Eerste kindjes.. voel mij goed op de bek ...

Aah wat leuk ook een tweeling! Weet je ook wat je gaat krijgen?
4 jaar geleden
Aaah wat leuk. Hier ook een jongen en een meisje! Goed dat je ook op tijd g ...
Aah wat leuk! Voel je ze ook al veel? Ja ik ben blij als ik op een dag iets gedaan heb ik het huishouden, dat is genoeg.
Fijn vooruitzicht! Leggen jullie ze ook samen op een kamer? Daar hou ik inderdaad ook rekening mee, hoop het natuurlijk niet maar dat gevoel heb ik wel. En stel het is niet zo, dan is het alsnog fijn om lekker in het kamertje te rommelen.
4 jaar geleden
Ja ik zat er een weekje naast. Vandaag precies 22 weken. Maar inderdaad het ...
Gelukkig kon je op tijd stoppen met werken. Maar herkenbaar ik had ook al met 11 weken last van mijn bekken. Helaas moest ik met 20 weken stoppen met werken. Alleen ik heb twee dochters die nu heel de dag thuis zitten dus rust is ver te zoeken 😅
4 jaar geleden
Reactie op Tweelingmams
Aah wat leuk! Voel je ze ook al veel? Ja ik ben blij als ik op een dag iets ...
Ja precies, hopelijk blijven ze tot in ieder geval 36 weken zitten en t liefste 37 of langer. Maar ik zou al heel blij zijn met 36 weken en allebei 5 pond. Grootste angst is echr dat ze onder de 34 weken al gaan komen en heel lang in het ziekenhuis moeten blijven.
Wij hebben inderdaad 1 kamertje voor samen en een tweelingwieg dat ze ook samen kunnen slapen. We hebben er 1 voor hun eigen kamer en 1 op wieltjes om de eerste periode bij ons in de slaapkamer te zetten.
4 jaar geleden
Ja precies, hopelijk blijven ze tot in ieder geval 36 weken zitten en t lie ...
Ja inderdaad, we moeten maar genoeg rusten dat ze zich lekker thuis voelen in de buik.
Aah wat gezellig samen in een wieg! Bij ons gaan ze in hun ledikantjes, maar ook samen op een kamer.
4 jaar geleden
Vandaag 19 dagen en 2 dagen. Afgelopen weken was ik erg moe en veel harde buiken. Verder geen complicaties. Toch merk ik dat het nu goed gaat omdat ik veel rust neem en krijg.. Ik werk veel vanaf huis. Baan in de jeugdzorg. Heel blij dat dat kan! In feite was het advies tot 20 24.weken voor de helft. Op locatie. Maar het autorijden en alle prikkels daar verdraag ik slecht. Merk dat ik veel tussendoor moet liggen en eten/drinken.