17 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een standaard van alecto. Goed geluid en bereik. Wil alleen even zeggen, hou er rekening mee dat als je er een met WiFi en beeld hebt, deze gehackt kan worden waardoor je geen privacy meer hebt en andere daar dus gebruik van kunnen maken. Beter is het, dat als je er een met beeld wil, een te kiezen met Bluetooth, dit maakt het lastiger voor andere om erin te komen 😊

2 jaar geleden

Wij hebben nu een Alecto DVM200. Hiervoor een luvion essential. Ik ben hier wel super blij mee. Mooi beeld, batterij van het scherm gaat ook lang mee. Je kan er meerdere camera’s op aansluiten. Is niet via app , maar ik vraag me af of je zoiets wel gebruikt.. Of je nu thuis op je gsm kijkt, of het scherm. Is al hetzelfde 😅 dus voor mij was de app overbodig

2 jaar geleden

Heb er 2 van Ali en beide geweldig! 1 bij oma staan en 1 bij ons thuis. 2 verschillende. 1 camera met appfunctie (€25) andere cameramet bijgeleverde monitor (€50). Beide met allerlei functies net zoals die dure hier in NL.

2 jaar geleden

Wij hebben de alecto dvm2000 en zijn er erg tevreden over. Heel fijn dat die op sluimerstand kan zodra je kindje rustig is en slaapt. Pas als je kindje gaat huilen, slaat hij aan (of als je uiteraard zelf eveb wilt kijken). Daarbij hebben wij in de tuin ook bereik. Ook is het handig nu onze 2e zo dicht op zit. We hoeven nu alleen een 2e camera aan te schaffen. En kunnen dan beide kindjes op het scherm zien. Enige nadeel is dat de batterij naar ons idee wel vrij snel leeg gaat!

2 jaar geleden

Wij hebben voor de Alecto gekozen. Deze komt als beste uit de test van de Consumentenbond. Was voor ons wel één van de redenen dat we hem hebben gekozen. Daarbij is het een kwestie van in het stopcontact doen en hij doet het. Geen gezeur met wifi verbindingen enzo. Vind ik zelf erg fijn omdat de babyfoon vaak mee zal gaan naar opa's en oma's of andere visite. Om via de telefoon mee te kunnen kijken, bijvoorbeeld als er een oppas is wil ik nog een aparte binnencamera installeren. Van Ring bijvoorbeeld 😊

2 jaar geleden

Reactie op AngRoos

Wij hebben voor de Alecto gekozen. Deze komt als beste uit de test van de ...
Ohja! En ipv alleen slaapmuziekjes maakt hij ook natuur geluiden. Waterval, bosgeluiden. Dat vond mijn man wel erg mooi en fijn. 😊

2 jaar geleden

Wij hebben de Motorola VM85 gekocht. Even uitgetest en lijkt ons heel fijn! Alles is ook zo aangesloten en evt de app is zo geïnstalleerd. Beeldkwaliteit is super goed. Je merkt geen dag/nacht verschil aan de kwaliteit. En ook heeft hij eindeloos veel opties. Je kan via je telefoon meekijken en schermafbeeldingen maken. Maar ook muziekjes afspelen, natuurgeluiden van alles. Dit kan alles ook gewoon via de ouderunit. En wat wij persoonlijk ook heel fijn vinden is dat je de camera van afstand kan bijdraaien. En ook de kamer temperatuur kan zien!

2 jaar geleden

Wij hebben bewust niet gekozen voor een babyfoon met app. Dit omdat er weleens gekke verhalen gaan over mensen die meekijken via je verbinding. Dat vonden wij geen prettig gevoel.

één jaar geleden

Reactie op femke1990

Wij hebben nu een Alecto DVM200. Hiervoor een luvion essential. Ik ben hier ...
Hey! Is de de vernieuwde versie, dus de DVM200M?

één jaar geleden

Reactie op AngRoos

Wij hebben voor de Alecto gekozen. Deze komt als beste uit de test van de ...
Welke versie van de Alecto?

één jaar geleden

Reactie op leen456

Welke versie van de Alecto?
De Alecto DVM200M. Maar nu een jaar later ben ik alles behalve tevreden 😅 Dat stomme ding gaat nooit op nachtstand..

één jaar geleden

Reactie op AngRoos

De Alecto DVM200M. Maar nu een jaar later ben ik alles behalve tevreden 😅 ...
Oh wat jammer 😔 Ik ga deze dus niet aanschaffen als ik dit hoor!

één jaar geleden

Wij hebben alecto hij werkt op zich goed maar hij is wel heel snel leeg (dan weer in het oplaadstation zetten) dus dat vind ik echt een nadeel met de andere geen ervaring

één jaar geleden

Reactie op rianne123456

Wij hebben alecto hij werkt op zich goed maar hij is wel heel snel leeg (da ...
Wel een zonder beeld met alleen geluid

één jaar geleden

Reactie op Gigix

Wij hebben de Motorola VM85 gekocht. Even uitgetest en lijkt ons heel fijn! ...
Nog steeds tevreden van?

één jaar geleden

Ik heb vm85. Topding! Werkt ook prima met de app

één jaar geleden

Reactie op leen456

Nog steeds tevreden van?
Ja zeker! Nog nooit problemen mee gehad. Het is ook plug and play. Dus nemen hem ook altijd mee als hij ergens gaat logeren en dan is het alleen een kwestie van in het stopcontact doen, ideaal!