13 Reacties
7 maanden geleden
Poe lastig, ik denk dat ik z'n matras op de grond had gelegd of juist tuinkussens oid rondom z'n ledikant gelegd, als hij er weer overheen klimt dan zacht landt...
7 maanden geleden
Kan je langs de open kant niets zetten van hekje? Dat hij zich toch nog veilig voelt maar er wel zelf in en uit kan? Bij mijn oudste hebben we dit zo gedaan. Bij dochtertje ook net 2 die slaapt sinds 2weken in een peuterbed dat bijna volledig op de grond is maar ze blijft wel mooi liggen... voor de rest ligt er ook een mat moest ze er uit vallen.
7 maanden geleden
Reactie op Minimi 1 En 2
Poe lastig, ik denk dat ik z'n matras op de grond had gelegd of juist tuink ...
Ja ik heb er ook aan gedacht een matras naast z’n bed te leggen, maar ook dat lijkt me niet veilig genoeg? Hij gaat echt Head first eruit…
7 maanden geleden
Reactie op 1kiekeboe1
Kan je langs de open kant niets zetten van hekje? Dat hij zich toch nog vei ...
Dankjewel voor je reactie! Ons peuterbed heeft nog een omranding en enkel bij het voeteneinde een kleine doorgang. Het bed is erg laag en tis letterlijk z’n oude ledikant met een andere omranding, maar voor hem blijkbaar heeeeel anders. Hoe ging bij jullie de overgang naar peuterbed
7 maanden geleden
Reactie op Limonietje
Dankjewel voor je reactie! Ons peuterbed heeft nog een omranding en enkel b ...
Eerste paar dagen kroop ze er altijd uit dus paar keer naar boven moeten gaan. Eerst gewoon terug sturen en zeggen papa komt binnen 2minuutjes nog eens kijken. Als ze bleef liggen kreeg ze dikke knuffel en kus. Dag nadien na 5minuten gaan kijken en 3de dag bleef ze eigenlijk al flink liggen...
Bij mijn zoon van 4jaar was het lastiger. Ook bang in zijn bedje en er uit komen en wenen... was wel een hutje en had bang van de schaduw. Hij wou toen ook nog meer geborgenheid. Dus 2dehands een peuterbed gezocht die volledig omrand was en daar heeft hij dan tor zijn 3jaar in geslapen.
7 maanden geleden
Reactie op 1kiekeboe1
Eerste paar dagen kroop ze er altijd uit dus paar keer naar boven moeten ga ...
Thanks voor de tips! Ik ga het toch nog maar weer even proberen.
7 maanden geleden
Kan je iets op de rand bevestigen van het ledikant zodat eruit klimmen niet meer lukt? Ik weet ook even niet wat maar bv zo'n poolnoodle?
7 maanden geleden
Reactie op RuthvdBruggen
Kan je iets op de rand bevestigen van het ledikant zodat eruit klimmen niet ...
Dat is misschien wel een idee, thanks! Dit is nu al voor de derde avond drama…
7 maanden geleden
Reactie op Limonietje
Dat is misschien wel een idee, thanks! Dit is nu al voor de derde avond dra ...
Oh wat erg!!! Heel veel sterkte!! Als ik iets bedenk dan hoor je het, ik kom nu niet verder dan een poolnoodle.... open snijden aan een kant en dsn erop bevestigen, wiebelt dus misschien vind hij het spannend
6 maanden geleden
Misschien een traphekje waar z'n deur zit, zodat hij niet zijn kamer uit kan? Voor je gevoel gezien hij een verdieping lager ligt, maar hoeft de deur niet dicht.
Qua uit bed gaan is het heel lastig, daar heb ik ook de goede tip nog niet voor gevonden
6 maanden geleden
Reactie op Bonusmama😌
Misschien een traphekje waar z'n deur zit, zodat hij niet zijn kamer uit ka ...
Traphekje hebben we inderdaad :)
6 maanden geleden
Goed nieuws hier, de laatste twee dagen flinke vooruitgang. Binnen halfuur in slaap en zelfs al een keertje zelfstandig. Misschien gaat t hem toch lukken! Nu vertrekken we eerst op vakantie, zal weer alles door de war halen. Perfecte timing haha