4 Reacties

één jaar geleden

Dat klinkt zwaar! Houd vol, ook dit is een fase. Mogelijk komen er weer wat tanden door? (Ik denk dat mijn zoontje daar nu last van heeft en hij is ook zeurderiger en meer aamhankelijk dan normaal).

één jaar geleden

Thuis helemaal herkenbaar op deze leeftijd. Wat bij ons wel altijd een succes is om er dan toch op uit te gaan: in de wandelwagen winkelen of rondje fietsen of naar de kinderboerderij of naar een kleinschalig speeltuin waar je je wel kan vasthouden aan de wip of klimrek. Klinkt heel suf om naar de speeltuin te gaan als je haast nog niets kunnen maar is hier serieus een dikke hit. Dan zeggen mensen altijd “wat heb jij vrolijke kinderen” en ik ben daar alleen maar omdat ze thuis niet te genieten zijn 🙈

één jaar geleden

Hier 13 maanden en beetje zelfde. Slapen ging een paar dagen goed en nu weer minder. Overdag veel aan je been hangen . Helaas al weken om 6 uur wakker. Vermoeiend. Mag van mij ook wel over zijn. Sterkte! 💪🏼

één jaar geleden

Reactie op schmerena

Thuis helemaal herkenbaar op deze leeftijd. Wat bij ons wel altijd een succ ...
Haha hier precies hetzelfde! Thuis niet uit te houden dat gejengel. We gaan dan met hem naar buiten, boodschappen doen, speeltuin of gewoon even wandelen of in een cafeetje zitten. Vindt hij geweldig, dan is hij rustig en vrolijk.