1471 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op fleur1991-

Hoe voelen jullie je veel last van kwaaltjes?
Helemaal niet, alleen beetje misselijk. Bij mijn 1e heb ik de 1e 3 maanden alleen maar boven het toilet gehangen.

2 jaar geleden

Wij zijn uitgerekend op 25-05-22. Wii hebben onze eerste echo al gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Hopelijk krijgen we morgen bij de 2de echo het hartje ook te horen. Blijft toch altijd spannend. Dit is onze 3de zwangerschap uit de eerste hebben we een prachtige zoon, de 2de was helaas een miskraam en nu is het ons voor de 3de x gegund. Bij de eerste 2 zwangerschappen heb ik 0 kwaaltjes gehad, ben er letterlijk door heen gefloten. Maar deze wil het mij iets moeilijker maken, al voor de test was ik super moe en had ik pijnlijke borsten 😅 Gister waren we er op uit in een pretpark en op de heenweg nergens last van maar rond een uur of half1 werd ik me daar toch misselijk 🤢 midden bij zo’n show ik rennen om maar niet waar iedereen bij stond over te geven. Schaamde mij echt dood 😳 Dus mochten jullie nog tips hebben voor wat te doen in publiek graag. Hopelijk verlopen jullie zwangerschappen wat soepeler ❤️

2 jaar geleden

Hier ook.. voorlopig. 2 november de termijn echo. ❤️

2 jaar geleden

Hi! Ik volgens mijn eigen berekeningen. (Volgens de VK 22/5) Morgen heb ik eindelijk de eerste termijnecho, dus dan weten we het zeker.. ☺️

2 jaar geleden

Voor alsnog 27/5! Morgen eerste echo (heel veel zin in, maar ook heel zenuwachtig). 8 november de termijnecho. Qua kwaaltjes gaat t nu iets beter. Pijnlijke borsten, slecht slapen, vermoeid, af en toe misselijk. En wat ik hierboven ook al las.. Geen zin in avondeten. En dan heb ik voornamelijk geen zin in uitgebreid koken en groenten ed. Zou liever een pizza wegwerken. 😩😂

2 jaar geleden

Waarschijnlijk wel. Maar goed kan bij termijnecho nog veranderen

2 jaar geleden

Ik ben uitgerekend op 30 mei

2 jaar geleden

Reactie op Aygül Ihtiyar

Ik ben uitgerekend op 24-05-2022 🙈
Ik ben uitgerekend op 30 mei 😀

2 jaar geleden

Ja hier ! 🙋🏼‍♀️

2 jaar geleden

Ik ben ook uitgerekend op 26 mei. Vandaag echo gehad en alles zag er goed uit, zo bijzonder🥰. Dames, gefeliciteerd met de zwangerschap!

2 jaar geleden

Plannen jullie extra echo’s in? Ik vind het zo spannend dat lange wachten op de volgende 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Moedervlekje

Plannen jullie extra echo’s in? Ik vind het zo spannend dat lange wachten o ...
Ik heb al een erg vroege echo gehad bij 5+4, dus wacht nu super lang! Ik wil ook een extra echo en heb echt geen geduld meer, maar moet gewoon wachten vind ik! Op maandag 1 november met 10+3 heb ik de termijnecho. Ik heb al gebeld of het eerder kon, maar dat kon niet omdat ze dan nog niet konden zien wat ze wilden zien. Ze vond me wel zielig denk ik, dus mogen de vrijdag ervoor wel naar het hartje gaan luisteren bij haar, zodat de druk van de echo eraf is 😅

2 jaar geleden

Helaas geen kloppend hartje meer :(

2 jaar geleden

Reactie op fleur1991-

Helaas geen kloppend hartje meer :(
Oh 😢, heel veel sterkte. Ik weet dat het jou niet helpt, maar weet dat dit vaak en met een reden voorkomt. Heel veel kracht wens ik je toe ❤️

2 jaar geleden

Fleur, wat erg! Heel veel sterkte! Hoe lang geleden had je vorige echo? En hebben ze je kunnen vertellen wanneer het is misgegaan? 🥀

2 jaar geleden

Reactie op fleur1991-

Helaas geen kloppend hartje meer :(
Sterkte, veel kracht gewenst.💫

2 jaar geleden

1e echo was met 6 weken nu 9 verder zeiden ze dat t waarschijnlijk niet goed zou zijn met de kleine

2 jaar geleden

Reactie op fleur1991-

1e echo was met 6 weken nu 9 verder zeiden ze dat t waarschijnlijk niet goe ...
Heel veel sterkte! Onze vorige zwangerschap is ook op een miskraam uitgelopen en mijn advies is neem de tijd om dit te verwerken. En zoals al eerder gezegd vaak is er dan iets mis maar wil dat niks zeggen voor de volgende zwangerschap. Hou hoop❤️

2 jaar geleden

Reactie op fleur1991-

Helaas geen kloppend hartje meer :(
Wat verdrietig 😔, heel veel sterkte ❤

2 jaar geleden

26 mei 🙋🏼‍♀️