189 Reacties

één jaar geleden

Gaan we hier verder. Leuk!😊 Hebben de baby's allemaal doorgeslapen vannacht of was het meer een lucky shot?

één jaar geleden

Reactie op Lou2

Gaan we hier verder. Leuk!😊 Hebben de baby's allemaal doorgeslapen vannac ...
Bij mij slaapt ze al goed door. Ze slaapt 7 uur tot 9 uur na laatste voeding 🤭

één jaar geleden

Hoi hoi, Hier ook 1e nacht doorgeslagen. Inderdaad, ik schrok ook. Was even om het hoekje gaan kijken stiekem en gelukkig! Ze lag heerlijk te slapen🙂

één jaar geleden

Reactie op Lou2

Gaan we hier verder. Leuk!😊 Hebben de baby's allemaal doorgeslapen vannac ...
Doorgeslapen! We hadden op hem ingepraat 😂. Nu had hij de afgelopen 2 dagen overdag amper geslapen, dus dit moest wel gebeuren. Wel heerlijk hoor, op zondagochtend pas wakker worden 😊.

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

Doorgeslapen! We hadden op hem ingepraat 😂. Nu had hij de afgelopen 2 dage ...
Had je hem even streng toegesproken gister avond. Heerlijk dat jij zelf ook even wat uurtjes hebt kunnen pakken.

één jaar geleden

Hier was het gewoon een lucky shot denk ik. Hij had die dag ook heel weinig geslapen en slaapt nu overdag weer goed. Wel heel fijn is het dat mijn man nu vakantie heeft en we omstebeurt de nacht doen. En onze oudste zoon die altijd om 6 uur wakker was slaapt ineens tot 8 uur a half 9. Ik voel mij langzamaan weer wat opknappen en minder moe zijn 😀 Ben benieuwd wat daar nog van over gaat zijn als ik straks over 2 weken ook zelf weer aan het werk ga 😉 En bij jou Lou2, ook doorgeslapen?

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Hier was het gewoon een lucky shot denk ik. Hij had die dag ook heel weinig ...
Hier is het overdag bal. Het zijn van die turbo slaapjes wat ze doet. Gisteravond zat ze er niet lekker in en heeft ze denk ik max 70 cc op maar THANK GOD sliep ze gewoon door. Fijn dat je oudste zo lekker uit slaapt nu 🙌🏼 Zin om weer aan het werk te gaan?

één jaar geleden

Reactie op Lou2

Hier is het overdag bal. Het zijn van die turbo slaapjes wat ze doet. Gist ...
Wel fijn dat ze zo goed doorslaapt. Hier is het echt bij die ene keer gebleven. Vandaag weer bij de manueel therapeut geweest. Zat weer vast in zijn nekje en de bovenrug. Nu weer even last van het losmaken maar over 2 dagen hopelijk weer veel verbetering 😀 Ik heb wel weer zin om te werken. Wel een beetje dubbel want vind het nu ook heerlijk zo samen vakantie. Maar een beetje ritme en dingen buiten de kinderen om maken mij een leuker persoon. Ik ben ook weer begonnen met 2x per week zwemmen. Even weer wat conditie opbouwen en hopelijk flink wat afvallen want dat is wel weer nodig....

één jaar geleden

Bijzonder dat je dat ineens de verbetering ziet bij zo'n kleintje. Of tenminste na een paar dagen. Werkt dus als een tiet. Snap je gevoel wat betreft het werken. Ik heb dat gevoel af en toe ook wel. Maar moet zeggen dat ik het ook hardcore vind omdat ze 6 weken thuis zijn en aan de andere kant vind ik het heerlijk dat we even niks moeten. Wat goed dat je het zwemmen hebt opgepakt 💪🏼 Wil je er veel van af?

één jaar geleden

Gisteren is Vince voor het eerst naar de opvang geweest (wilde dat graag laten ingaan de week voordat ik begin met werken). Het ging top, mannetje is lachend afgeleverd en ook weer zo opgehaald. Hij had wel korte dutjes van maximaal 45 minuten gedaan, dit wordt vandaag ruimschoots ingehaald. Voor mij was het heel gek, ik was tenslotte nog thuis. Heel stil ineens hoor! Heb huis uitvoerig gepoetst, ben gaan tanken, langs een nieuwbouwwoning in België gereden (daar was ik toch al bijna door het tanken) en ben naar 5 winkels gegaan waar ik moest zijn. Meer in een ochtend gedaan dan in mijn hele verlof bijna 😂😂😂. 's Middags bijna 3 uur geslapen 🤭. Doorslapen lijkt inmiddels meer regel dan uitzondering te zijn, waar we heel blij mee zijn als dat zo blijft!

één jaar geleden

Reactie op Lou2

Bijzonder dat je dat ineens de verbetering ziet bij zo'n kleintje. Of tenmi ...
Ja gek he dat je dat gelijk kan merken. Nou dat is inderdaad hardcore 6 weken thuis met alle kinderen. Ik moet er nog even niet aan denken eerlijk gezegd haha. De oudste is hier 3 weken thuis, dan vind ik het al wel weer mooi geweest. Heeft jouw man ook nog vakantie? Ja ik moet er wel veel vanaf. Weer veelste veel gegeten in de zwangerschap. Maar goed, weer even wat op voeding letten en sporten en dan komt dat wel goed. Ben niet zo van het crash diëten

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

Gisteren is Vince voor het eerst naar de opvang geweest (wilde dat graag la ...
Gek is dat dan he. Ineens zoveel tijd en rust. Wel fijn dat je zoveel hebt kunnen doen. En lekker wat extra hebt kunnen slapen. Geeft gelijk ook veel vertrouwen voor straks dat je een lachende Vince terug kreeg. En wat heerlijk dat hij al zo vaak doorslaapt!

één jaar geleden

Pfff ik zit op het moment even boven af te koelen van de warmte en van mijn man. Tsjonge die kon wel last hebben van zijn hormonen zeg. Om alles chagrijnig en bot tegen onze oudste en snel stem verheffen. Was er even helemaal klaar mee. Zo dat is er ook weer uit. Jullie mannen soms ook hormonaal? Haha

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Ja gek he dat je dat gelijk kan merken. Nou dat is inderdaad hardcore 6 w ...
Hij heeft een week of 2 vakantie nog, maar moet altijd ook weer wennen aan het feit dat hij dan echt dagen thuis is. Ik zit dan zo in een ritme. Hier ook te lekker maar zeker te veel gegeten 🥴🤭😂 Bedankt dijen... T blijven mannen hè. Maar ik ken het heel goed. Is hij al afgekoeld?

één jaar geleden

Reactie op Lou2

Hij heeft een week of 2 vakantie nog, maar moet altijd ook weer wennen aan ...
O ja dat herken ik ook. Je hebt lekker een routine en dat is nu weg. Kom minder toe aan schoonmaken dan dat ik in mijn eentje ben. Terwijl er meer chaos en troep in huis is. Heb je zelf de behoefte om wat af te vallen? Of laat je het eerst even zitten?

één jaar geleden

Ik heb het idee dat ik nu achter iedereen zijn kont aan het opruimen ben. Kennen jullie dat gevoel ook dat je zo graag heel het huis schoon wilt maken maar je er gewoon geen zin in hebt 🥴😂 Daar heb ik nu last van. Wat betreft het afvallen, ik wil echt dat er wat af gaan alleen kan me er niet toe zetten. Sporten doe ik liever met een maatje dan alleen. Vind ik zo saaaai...

één jaar geleden

Reactie op Lou2

Ik heb het idee dat ik nu achter iedereen zijn kont aan het opruimen ben. K ...
We zouden een sportclubje moeten beginnen he 😉. Ik kan me er al niet toe zetten om de oefeningen van de bekkenbodemfysio te doen 🙊. Maar van de andere kant zat ik gisteren aan 10000 stappen, dat vind ik ook al iets 😄.

één jaar geleden

Haha ik herken het allemaal. Het gevoel dat je achter iedereens kont opruimt en wel de boel schoon wilt hebben, maar je er niet toe kan zetten. Ik zwem nu samen met mijn schoonzus. 1x banen zwemmen en 1x aquarobics. Eigenlijk zou ik het liefste weer krachttraining willen gaan doen. Maar daar kan ik mij alleen ook nog niet toe zetten. Ik kan ook niet wachten om hopelijk volgend jaar ergens een huis te gaan kopen in de regio waar ik vandaan kom. Dan kan ik weer naar mijn oude vertrouwde sportschool en sporten met vriendinnen. En alleen daarheen vind ik ook minder erg. 10000 stappen, goed bezig! Ik zou ook eens mijn sporthorloge weer om moeten doen om dat bij de houden.

één jaar geleden

Mijlpaal: Vince heeft de afgelopen week elke nacht doorgeslapen 👏🏼. Hij krijgt 's avonds om 22.00u de laatste fles en slaapt dan tot 7.00u. Hij valt de afgelopen dagen na 20.00u al in slaap, dus ik vraag me af of ik hem dan niet dan al in bed ga leggen. Hoe doen jullie dat in de avond? Laten opblijven tot de laatste fles of eerder naar bed en eruit halen voor de laatste fles?

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

Mijlpaal: Vince heeft de afgelopen week elke nacht doorgeslapen 👏🏼. Hij k ...
Wauw hoe doen jullie dat allemaal met die doorslapende baby's? Hoe krijg je dat voor elkaar. Hier nog steeds maar 1x doorgeslapen, dus ik kan je niet verder helpen. Hij krijgt hier om 23.00 uur zijn laatste fles en komt dan tussen 4 en 5 uur weer.