189 Reacties

één jaar geleden

Reactie op AnoukG

Heerlijk toch. Bij ons gaat ze wel naar achter maar nog niet naar voor 😅🤣 ...
Vince draait, rolt, verplaatst zich op een manier en doet enorm zijn best zijn benen op te trekken. Supergrappig, maar ik kan hem dus niet meer zomaar alleen laten (als in: even de was uit de machine halen zonder tussendoor te kijken).

één jaar geleden

He dames, wat leuk om wat van jullie te lezen. Het gaat inderdaad weer ontzettend snel. Hier wordt gelukkig nog niet getijgerd, maar wel flink gerold. Het is nog steeds een heerlijk mannetje die voornamelijk heel blij is. Hij groeit als kool, we zitten nu in maatje 74. Nog even en hij past echt niet meer in de kinderwagenbak. Ik probeer het zo lang mogelijk te rekken. Hoe gaat het slapen bij jullie? Wij zitten nu weer even in een periode vaak wakker voor een speentje.

één jaar geleden

Hoi! Hier wordt gerold van rug naar buik en achteruit 'getijgerd'. Terugrollen van buik naar rug lukt nog niet (en dat frustreert nog wel eens). Ik ben nieuwsgierig hoe jullie (voeding)schema eruit ziet. Hier 6.30-7.00 bv 8.30 fruit (1 tot 1,5 stuk) 9.00 slapen 11.00 bv 12.30 half broodje 13.00 slapen 15.00 bv 17.00 warme maaltijd (zo'n 180 gram) 19.00 bv 19.30 slapen 22.30 droomvoeding Hij is erg vrolijk, maar spuugt enorm veel. Volgens de huisarts kan het zijn dat hij teveel voeding krijgt maar hij is niet te temmen als het om eten gaat! Hoe ziet jullie schema eruit?

één jaar geleden

Reactie op Pama

Hoi! Hier wordt gerold van rug naar buik en achteruit 'getijgerd'. Terugrol ...
Hij is van 26 mei :)

één jaar geleden

Reactie op Pama

Hoi! Hier wordt gerold van rug naar buik en achteruit 'getijgerd'. Terugrol ...
Hi, Hier ook eentje van 26 mei. 🥰 Wij zijn meer naar 3 maaltijden aan het werken. Werk zelf in de kinderopvang dus volg dat schema. 7u 210cc 9u fruit 9.15-10.00 slapen 11.30 2 boterhammen zonder korst 12.00-14.00 slapen 14.30 180cc 16.15/30-17.00 slapen 17 groente 18.30 210cc en naar bed

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

He dames, wat leuk om wat van jullie te lezen. Het gaat inderdaad weer ontz ...
Vince zit idd ook al op maat 74/80. Gelukkig lijkt hij hier iets langer in te 'hangen', qua kleding kopen ook wel even handig. Kinderwagenbak is bij ons al naar zolder verhuisd vanaf 4 maanden. Hij groeide er letterlijk uit en wilde rondkijken. Het buggyding (of hoe het ook mag heten) hebben we een hele tijd plat laten liggen, maar sinds dat in een iets rechtere stand staat, is wandelen helemaal een feestje. Vorige week hadden we een dip qua slapen, hij werd elke keer vroeger wakker totdat het 4 uur was. Paar keer bij mij in bed gepakt, maar bij de zoveelste keer heb ik hem beneden in de box gelegd, heeft daar een kwartiertje gegild en is toen in slaap gevallen. Daarna niks meer aan de hand en slaapt nu weer gewoon door van ongeveer 19.00u tot 06.30 uur. Gek toch, dit hielp bij die 4 maanden slaapregressie ook. Hoe gaat het bij jullie met eten?

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

He dames, wat leuk om wat van jullie te lezen. Het gaat inderdaad weer ontz ...
Nou hard gaat het zeker! Hier is tijgeren, kruipen geworden 😅 Vorige week was ik weg voor werk naar Finland, stuurt mijn man een foto dat ze is gaan zitten in de box 😱 Bij ons is de kinderwagenbak ook weer naar boven, hoor. Ze wil alleen maar zitten,zitten zitten. Dus kinderstoel er maar bij gepakt en ze vind het prachtig! Zit ook helemaal kaarsrecht 🥰 zo knap! Wij geven nog geen brood, maar fruit en groenten krijgt ze genoeg hihi Verder wil je nog wel een droomvoeding rond 21:00 maar dan slaapt ze wel lekker tot uur of 08:30 ☺️ Jullie het bedje al naar beneden gedaan?

één jaar geleden

Even een vraagje voor onze reflux mama’s. Hebben jullie ook dat hoe ouder ze worden ze hun fruit en groente gaan teruggeven als het dun is? Ik vraag me nu af of ik bij haar de hapjes al minder gepureerd kan laten🫣