189 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

Mijlpaal: Vince heeft de afgelopen week elke nacht doorgeslapen 👏🏼. Hij k ...
Hier gaat ze na de fles van 19:00 uur naar bed. En ligt ze er rond 20:00 uur ongeveer in. Dan krijgt ze tussen 22:30/23:00 de laatste fles en ga ik ook gelijk slapen. Ze wordt met die fles niet echt wakker wakker zeg maar

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Wauw hoe doen jullie dat allemaal met die doorslapende baby's? Hoe krijg je ...
Ik denk dat het ook anders had gekund. Deze dombo die heeft haast niet geslapen vannacht en niet zozeer door de baby maar omdat ik Bridgerton seizoen 2 gekeken heb 😂

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Wauw hoe doen jullie dat allemaal met die doorslapende baby's? Hoe krijg je ...
Zorgen dat ze overdag genoeg binnen heeft en elke dag op hetzelfde uur opstaan en naar bed met steeds zelfde ritueel. Eventueel nog dreamfeed als ze niet genoeg gedronken had die dag. Dagen aan een stuk zonder uitzondering. Dag/nachtritme moet ook goed zitten.. dat had ze na een paar dagen al door omdat we smorgens direct naar buiten gingen. Nu kan er wel eens afgeweken worden van bedtijd om bv langer op restaurant te zitten. Dan slaapt ze in de reiswieg. Soms wordt ze dan wel nog eens wakker snachts.

één jaar geleden

Reactie op BabyOnTheWayMay22

Zorgen dat ze overdag genoeg binnen heeft en elke dag op hetzelfde uur opst ...
Oja, tussen 19h en 20h is haar gouden uur.. enkele weken terug was dit tussen 20h en 21h. Goed kijken naar signalen en flesjes proberen te timen.

één jaar geleden

Reactie op BabyOnTheWayMay22

Zorgen dat ze overdag genoeg binnen heeft en elke dag op hetzelfde uur opst ...
Ja dat doen we hier allemaal ook al, maar nog geen doorslaper. Nou ja komt vanzelf en vast eerder dan bij onze oudste haha. Nog ff doorbijten die nachten.

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Ja dat doen we hier allemaal ook al, maar nog geen doorslaper. Nou ja komt ...
Elk kind is anders, komt vanzelf wel. Abbey slaapt van 21:00/22:00 tot 05:00/06:00

één jaar geleden

Reactie op BabyOnTheWayMay22

Zorgen dat ze overdag genoeg binnen heeft en elke dag op hetzelfde uur opst ...
Het ligt natuurlijk ook aan het kind of hij/zij snel doorslaapt. Het is helemaal niet gek dat sommige dat nu dus niet doen Elke dag hetzelfde uur opstaan heeft hier bijv. geen invloed erop want als ik wil en zij doet, slaap ik mooi uit 😂👍🏼

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Ja dat doen we hier allemaal ook al, maar nog geen doorslaper. Nou ja komt ...
Uit welke regio kwam je?

één jaar geleden

En daarnaast is hier geen enkele dag hetzelfde met nog twee kinderen die rondlopen. Maar houdt het gezellig laat ik maar zeggen 😂👍🏼

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Wauw hoe doen jullie dat allemaal met die doorslapende baby's? Hoe krijg je ...
Nou, ik doe niet zoveel eigenlijk. Het gebeurde vanzelf 😳.

één jaar geleden

Reactie op Lou2

Hier gaat ze na de fles van 19:00 uur naar bed. En ligt ze er rond 20:00 uu ...
Ah, dus zo gek is het niet om die laatste fles op die manier te geven. Denk dat dat er deze week wel van gaat komen.

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Ja dat doen we hier allemaal ook al, maar nog geen doorslaper. Nou ja komt ...
1,5 week terug zat ik ook nog 's nachts op.. te denken wanneer dit niet meer nodig was. Volgens mij doet elke baby doodleuk wat ie zelf wil en vooral wanneer.

één jaar geleden

Reactie op Lou2

Uit welke regio kwam je?
Groningen wonen we nu. Ik kom oorspronkelijk uit Drenthe. We zijn wel van plan om daar weer heen te verhuizen. Waar kom jij vandaan? En de rest allemaal randstad?

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

1,5 week terug zat ik ook nog 's nachts op.. te denken wanneer dit niet mee ...
Ja precies komt ook vanzelf. Nu in de vakantie gelukkig om en om de nacht 😀

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Groningen wonen we nu. Ik kom oorspronkelijk uit Drenthe. We zijn wel van p ...
Randstad. Familie woont in Drenthe en moet zeggen dat dat echt als een feestje voelt als een weer die kant opgaan

één jaar geleden

Reactie op Lou2

Het ligt natuurlijk ook aan het kind of hij/zij snel doorslaapt. Het is hel ...
Natuurlijk is ieder kind en iedere situatie anders. Hier werkt deze routine vaak maar zeker niet altijd. Bulletproof is onze methode niet 😅 #chronischslaaptekort

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Groningen wonen we nu. Ik kom oorspronkelijk uit Drenthe. We zijn wel van p ...
Zeker niet, ik kom uit oosten 🤭

één jaar geleden

Reactie op Lou2

Randstad. Familie woont in Drenthe en moet zeggen dat dat echt als een fees ...
Ja ik vind het daar ook heerlijk en fijner dan in Groningen. Vanaf volgend jaar gaan we echt serieus naar huizen kijken daar 😀 Wel grappig want mijn ouders komen dan oorspronkelijk weer uit de randstad (Amsterdam en Utrecht). Zijn pas in Drenthe gaan wonen toen ik geboren ben.

één jaar geleden

Reactie op sasx

Zeker niet, ik kom uit oosten 🤭
Ook een mooie omgeving 😀

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Groningen wonen we nu. Ik kom oorspronkelijk uit Drenthe. We zijn wel van p ...
Zuid-Limburg 😊. Al woonde ik nu liever ergens waar het 17 graden was🥵.