189 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Ook een mooie omgeving 😀
Zeker

één jaar geleden

Hey allemaal, tijd geleden sinds mijn laatste bericht 😅 Hoe is het met iedereen? Wij zijn net terug van onze vakantie in Turkije en Meysa heeft het zowel op de heen als terugreis als een superster gedaan 🥰 Waren zelf mensen die bij de bagageband zeiden dat ze niet eens wisten dat er een baby aan boord was 🤣 Ook tijdens vakantie ging het super. Meysa slaapt nu al een tijdje door en ook op vakantie van 23u tot 6u😴. Zie dat het bij jullie ook al aardig gaat met doorslapen dus dat is super fijn. Als ik haar de fles gaf om 6u ging ze ook gewoon weer slapen tot 9u dus konden heerlijk genieten van onze ochtendzon bij onze swim up kamer voor dat onze 2 draakjes wakker werden. Even tijd van papa en mama🥰 ook niet onbelangrijk. Gezellie dat we hier weer verder kunnen babbelen.

één jaar geleden

Vandaag naar cb geweest. Haar eerste vaccinaties gekregen, heb haar nog nooit zo hard horen huilen 😢

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

Zuid-Limburg 😊. Al woonde ik nu liever ergens waar het 17 graden was🥵.
Dat geloof ik graag.

één jaar geleden

Reactie op sasx

Vandaag naar cb geweest. Haar eerste vaccinaties gekregen, heb haar nog noo ...
Oh jee, dat belooft wat dan (wij moeten de 30e gaan). Hoe gaat het nu? Veel last of niks aan de hand?

één jaar geleden

Reactie op AnoukG

Hey allemaal, tijd geleden sinds mijn laatste bericht 😅 Hoe is het met ied ...
Wauw, wat fijn zeg! Wij durfden het nog niet aan, vliegen. Maar misschien heb ik het me erger voorgesteld als ik jouw verhaal zo lees. Hoe was het qua temperatuur? Ook voor Meysa?

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

Zuid-Limburg 😊. Al woonde ik nu liever ergens waar het 17 graden was🥵.
Nou dat kan ik mij voorstellen. Vast heel heet bij jullie. Wel airco?

één jaar geleden

Reactie op AnoukG

Hey allemaal, tijd geleden sinds mijn laatste bericht 😅 Hoe is het met ied ...
He leuk dat je er ook weer bent. Wat fijn dat de vakantie zo goed ging. Wij durfden het niet aan om van te voren te boeken, omdat we vorige keer een huilbaby halen. Had nu prima gekund natuurlijk haha. Volgend jaar maar op vakantie. En in december een lang weekend naar Londen.

één jaar geleden

Reactie op sasx

Vandaag naar cb geweest. Haar eerste vaccinaties gekregen, heb haar nog noo ...
O wat zielig. Wij moeten morgen...

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Nou dat kan ik mij voorstellen. Vast heel heet bij jullie. Wel airco?
Die krijgen we in november (wel besteld dus). Gelukkig ben ik aan het einde van de dag moe genoeg om als een blok in slaap te vallen. Normaal sliep ik echt niet lekker met die warme nachten.

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

Oh jee, dat belooft wat dan (wij moeten de 30e gaan). Hoe gaat het nu? Veel ...
Ze had maandag wat verhoging en dinsdag ochtend koorts. Wat goed is gezakt door een zetpil. Ze sliep beide dagen wel heel veel. Woensdag was ze weer haar zelf.

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

Wauw, wat fijn zeg! Wij durfden het nog niet aan, vliegen. Maar misschien h ...
Wij zaten precies goed, heerlijk warm maar niet te heet en lekker een zeebries. Meysa heeft nergens last van gehad dus dat was fijn. Ja soms denk dat het erger is dan het uiteindelijk wordt maar dat weet je pas als je het probeert. Wij vonden vliegen met een baby heel fijn ook met de eerste. Maar ieder kind reageert ook weer anders natuurlijk.

één jaar geleden

Reactie op sasx

Vandaag naar cb geweest. Haar eerste vaccinaties gekregen, heb haar nog noo ...
Zielig he. Wel bijzonder jullie nu pas eerste vacx krijgen Meysa moet donderdag namelijk al voor haar tweede vacx. 🧐 Eerste ging gelukkig heel goed dus hopelijk nu ook.

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

He leuk dat je er ook weer bent. Wat fijn dat de vakantie zo goed ging. Wij ...
Zal je net zien 😅 Maar wel lekker vooruitzicht Londen🥰

één jaar geleden

Reactie op AnoukG

Zielig he. Wel bijzonder jullie nu pas eerste vacx krijgen Meysa moet donde ...
Ja, de eerste prik heb ik tijdens zwangerschap gedaan. Dus dat prikje hoefde zij niet. Dus eerste met 3 maanden.

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

Die krijgen we in november (wel besteld dus). Gelukkig ben ik aan het eind ...
Oh balen dat hij pas in november komt. Je kan hem de komende dagen weer goed gebruiken. Wordt het heel warm in jullie huis?

één jaar geleden

Reactie op sasx

Ja, de eerste prik heb ik tijdens zwangerschap gedaan. Dus dat prikje hoefd ...
Ja precies ik ook. Dan krijgt je kindje een maand later de eerste prikjes. Hier gelukkig geen koorts gehad. 20 oktober mag hij voor de tweede keer.

één jaar geleden

Op het moment hebben we echt een enorm slechte drinker. Halverwege zijn fles begint hij te huilen. Loopt te klooien met de speen van de fles. Wil niet meer drinken, maar is ook niet tevreden. Zit nog net in sprongetje. Hoop dat het daar mee te maken heeft en hij snel weer normaal drinkt. Dit is zo frustrerend. Verder gelukkig wel een blij mannetje.

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Op het moment hebben we echt een enorm slechte drinker. Halverwege zijn fle ...
Hee herkenbaar. Meysa deed dat ook tijdens de sprong. Wij hielden dan een pauze, ff boertje, slepen en dan weer eten. Dat ging gelukkig beter.

één jaar geleden

Wij moeten dus donderdag naar cb maar hebben hier thuis al beetje gemeten en gewogen 😅 Ze is best een flinke van 64 cm en 6,5 kilo, volgens mij nog goed in verhouding maar echt een mega verschil met haar broer. Hoe lang en zwaar zijn jullie kindjes nu?