189 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Op het moment hebben we echt een enorm slechte drinker. Halverwege zijn fle ...
Hier ook inderdaad wat moeilijker aan de fles. Ze vind de houding in mijn armen ook niet fijn dus zit ze op mijn schoot en kijkt ze een beetje om haar heen

één jaar geleden

Reactie op AnoukG

Wij moeten dus donderdag naar cb maar hebben hier thuis al beetje gemeten e ...
Zo, wauw, zij groeit goed! Ik weet niet precies hoeveel zij nu weegt maar schat wel rond de 6 kilo

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Oh balen dat hij pas in november komt. Je kan hem de komende dagen weer goe ...
Op zich is het redelijk koel te houden als ik alles dicht houd. Moet alleen niet te lang duren, die hitte, dan wordt dat lastiger.

één jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Op het moment hebben we echt een enorm slechte drinker. Halverwege zijn fle ...
Oh no.. is er weer een sprongetje op komst?

één jaar geleden

Reactie op AnoukG

Wij moeten dus donderdag naar cb maar hebben hier thuis al beetje gemeten e ...
Wauw, voor een meisje best behoorlijk toch? Groeit hard zeg! Vorige week woensdag (11 wk, 4 dg) ook 6,5 kg. Lengte weet ik niet.

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

Wauw, voor een meisje best behoorlijk toch? Groeit hard zeg! Vorige week w ...
Ja ze is heel lang maar niet echt mollig. Wel is ze snel. Op vakantie met 9w+4 dacht ze ook al dat het de bedoeling is dat ze kon oprollen van buik naar rug en rug naar buik 😳 Ze wil indd ook niet meer liggen naar zitten 🤣 De kinderwagen bak is ook geen favoriet meer daardoor whahah en als ze zit is haar rug kaarsrecht. Ik heb echt het idee dat ze 15x sneller gaat dan haar broer 😅 Hoe zit dat bij jullie en wat is nu jullie voedingschema? Hier zit ze nu op 4x180

één jaar geleden

Ik raak zo snel verwend met het slapen. Ik kleedde haar om om naar bed te gaan, normaal valt ze dan zelf in slaap. BUT NOT TODAY🥱😖😂 Géén idee wat ze had maar poehhh... Niet te snel wennen aan de goede avonden😂

één jaar geleden

Reactie op AnoukG

Ja ze is heel lang maar niet echt mollig. Wel is ze snel. Op vakantie met 9 ...
De kinderwagen bak is hier ook geen succes meer😂 Ze zit liever in het autostoeltje. Sowieso is liggen hier niet echt een optie meer. Ze wilt kijken, alles zien en vooral interessant want haar broers doen. Welke tijden houd jij aan? Ik heb nu nog 5x150 af en toe een fles van 180. Vorige week had ik alvast de laatste fles gemaakt voor 22:30 uur. Was ik in slaap gevallen.... Werd ik om 00:30 uur wakker en dacht nog 'oh ja, niet de fles vergeten...' die was ik dus mooi vergeten 😂

één jaar geleden

Reactie op AnoukG

Ja ze is heel lang maar niet echt mollig. Wel is ze snel. Op vakantie met 9 ...
Wauw, ze gaat als een speer idd! Vince heeft 2x gerold terwijl ik het niet zag, toen lag hij andersom in de box en twijfelde ik hoe ik hem dan had neergelegd. Hij doet het niet als ik met hem wil oefenen (ben bang dat hij net zo eigenwijs wordt als zijn moeder). Kinderwagen bak gaat de 6 maanden zeker niet redden. We gaan 19 september een weekje op vakantie, dan is hij dus bijna 4 maanden. Misschien dat niet eens die bak meegaat, maar we zullen zien. Ik geef nu 5x 180cc, nachten slaapt Vince nog steeds door. Ik merk wel dat we de avond fles nog wat kunnen gaan vervroegen, nu is het 21.30u. Hoe laat geef jij de flesjes? En hoeven gaf je bij 5x? Ik wil niet naar minder voeding gaan, maar meer dan 180cc per keer drinkt hij denk ik nog niet.

één jaar geleden

Reactie op Lou2

Ik raak zo snel verwend met het slapen. Ik kleedde haar om om naar bed te g ...
Haha 😂.. zul je altijd zien he? Vorige week zondag sliep Vince opeens heel veel overdag, meer dan normaal. Ik verwachtte dat de nacht een drama zou worden en ik moest de dag erop beginnen met werken. Maar niks hoor.. meneer sliep ook nog eens door.

één jaar geleden

Reactie op Lou2

Ik raak zo snel verwend met het slapen. Ik kleedde haar om om naar bed te g ...
Whaha al onze babies hebben een eigen wil. Ze slaapt wel altijd de nacht door maar sommige avonden gaan makkelijker dan de ander indd ☺️

één jaar geleden

Reactie op Lou2

De kinderwagen bak is hier ook geen succes meer😂 Ze zit liever in het auto ...
Hier ook. Hadden de kinderwagenbak ook niet meegenomen op vakantoe onze wandelwagenzitting kan ook vanaf geboorte omdat hij helemaal plat kan en dan vind ze veel leuker. Hier is haar broer ook een grote hit 🥰 Hij vind het zelf ook heel leuk en elke ochtend als hij wakker wordt vraagt hij of Meysa al wakker is zodat ze even bij hem in bed kan liggen zo schattig ☺️ Hier is het schema nu 7 u 12u 5u en dan laatste om 22u 4x180 Blijkbaar was jullie meisje de fles zelf ook vergeten 🤣

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

Wauw, ze gaat als een speer idd! Vince heeft 2x gerold terwijl ik het niet ...
Super goed of het nu gezien of ongezien is. Heerlijk eigenwijs 🤣 Tijdens de vakantie gaf ik nog 4x 150 en avond fles 180. Toen was het schema 6u, 10u, 14u 19u en 23u. Wij merkte dat ze er zelf steeds meer tijd tussen liet dus toen ben ik haar 1 dag elke x 180 gaan geven om te kijken hoe dat ging en dat ging heel goed. Soms had ze op een rare tijd toch beetje honger dus dan gaf ik 60cc als toetje, maar daar is ze nu ook vanaf.

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

Haha 😂.. zul je altijd zien he? Vorige week zondag sliep Vince opeens hee ...
Heerlijk toch 🥰

één jaar geleden

Poeeeeh.... Er gaat er eentje met tegenzin naar bed. Hele strijd terwijl ze harstikke moe is

één jaar geleden

Wij geven nu 5x150. Met die moeilijke flessen blijft dat denk ik voorlopig nog wel zo. Hij is nu 63cm en weegt 6915 gram 🙈 Hier ook veel zitten vooral tijdens de fles. Slapen in de kinderwagenbak gaat nog prima. Liggen in de box ook maar dan moet er wel wat te spelen boven hem hangen.

één jaar geleden

Reactie op AnoukG

Heerlijk toch 🥰
Stomme vraag misschien, maar hadden jullie een zwemband voor jullie kleintje mee op vakantie?

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

Stomme vraag misschien, maar hadden jullie een zwemband voor jullie kleintj ...
Geen stomme vraag hoor. We hadden er wel een meegenomen maar waren tot de conclusie gekomen dat ze daar eigenlijk nog te klein voor was. Ze vond het heerlijk als je haar liet drijven op haar rug of buik. Op haar buik maakte ze van die kikker bewegingen met haar voetjes. Hierdoor vonden wij dat ook vee leuker om te zien ☺️

één jaar geleden

Had het idee dat we sprong 3 hadden overgeslagen, omdat Vince al aan de 13 weken zat.. Maar welke sprong het ook is, ik vind 'm niet zo fijn 😆. 's Nachts ineens wakker, gelijk huilen (hij sliep al 3 weken door). Alleen in mijn arm of met speentje in slaap te krijgen, maar zodra ik Vince terug leg of het speentje valt uit, begint het weer opnieuw met huilen. Vannacht op die manier 1,5 uur bezig geweest om hem uiteindelijk naast mij in bed te leggen. Meneer is uiteindelijk op zijn buik gedraaid en sliep. Maar ja, ik moest er vanochtend om 6.00u uit en raad eens wie ik vanaf die tijd in mijn armen heb? Vorige nacht heeft hij na de laatste fles en om in te slapen bij mij in bed gelegen tot 23.00u, (in slaap vallen was ook ineens moeilijk) om vanaf 3.00u weer opnieuw naast me te liggen. Ik vind dat eigenlijk niet oké, maar na een uur proberen midden in de nacht ben ik ook wel even klaar met 'hoe het zou moeten'. Overdag gaat het redelijk goed, Vince is iets aanhankelijker en heeft wat huilmomentjes die er normaal niet zijn. Drinken gaat oké, is niet meer of minder. Dit gaat weer over toch?

één jaar geleden

Reactie op Suuz81

Had het idee dat we sprong 3 hadden overgeslagen, omdat Vince al aan de 13 ...
Het is een fase, het is een faseeeee...😂 En inderdaad zeker loslaten met "hoe het zou moeten" Niemand die jouw kindje snachts overneemt van je en zolang dat niet gebeurd moeten ze allemaal hun mond houden😂 Had ik al gezegd dat het een fase is? Hahaha