189 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Suuz81

Vandaag ook nog de vaccinaties gehad en war verkouden. Echt feest. Zat inmi ...
Drukke dag zo te lezen. Stuiter ue van de koffie of lag je onder je bureau eind van de dag?😂 Mooi gewicht, zeiden ze nog wat tegen je? Alles goed na de prikjes? Ik kwam erachter dat ik donderdag avond naar het cb moet. Zou het zo vergeten zijn 😂 lang leve de smsjes die je krijgt

2 jaar geleden

Reactie op Lou2

Drukke dag zo te lezen. Stuiter ue van de koffie of lag je onder je bureau ...
Haha, zolang ik aan het werk ben, gaat het best goed. Mijn man was dit keer met Vince geweest, dus gelukkig heb ik het huilmoment (heb hem nog nooit zo hard horen schreeuwen zei mijn man) gemist. Gewicht was denk ik oké, geen opmerkingen gekregen. Testjes gingen ook prima. Vince was gisteravond wat koortsig, heeft (het is een fase) bij ons in bed geslapen.

2 jaar geleden

Ik kom net terug van het consultatiebureau. Alles was goed. 6580 gram, volgt lekker haar lijntje. Ik wacht nog even met vaccineren. We starten later. Dat is meer een gevoels dingetje.. En we mogen over anderhalve week starten met hapjes

2 jaar geleden

Madame slaapt sinds gisteren niet zo top meer. Sneller wakker en huilen. Is het een fase, is het een sprongetje, is het k u t? Ja dat zeker 😂😂😂 Ik had wilde plannen vanavond met een wijntje en worstjes van de Zuivelhoeve hahaha.

2 jaar geleden

Reactie op Lou2

Madame slaapt sinds gisteren niet zo top meer. Sneller wakker en huilen. Is ...
Het is een fase en k u t 🤣 Hier is het flessendrama voor bij. 2 weken lang huilen en halverwege de fles weigeren. Overgegaan op Nutrilon en er is niks meer aan de hand....

2 jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Het is een fase en k u t 🤣 Hier is het flessendrama voor bij. 2 weken lang ...
Wat zul jij je opgelucht voelen nu zeg. Fijn dat hij weer drinkt. Gaat het goed verder

2 jaar geleden

Ik durf het niet te typen. Bang dat ik het jinx, maar ze slaapt. Weliswaar in mijn armen, maar nu vind ik alles prima áls ze maar slaapt en even blijft slapen. Durf haar gewoon niet weg te leggen😂😂😂 Vind dit nog heftiger dan toen ze pas geboren was #IkBenEenMietje #IkBenMoe #IkWilSlapen

2 jaar geleden

Reactie op Lou2

Madame slaapt sinds gisteren niet zo top meer. Sneller wakker en huilen. Is ...
Alweer een sprongetje? Oh oh.. Vince is net over zijn piek heen (denk ik toch), slaapt vanaf woensdag weer de hele nacht in zijn eigen bedje en ik hoefde er vannacht maar 1x uit. Jammer genoeg ben ik zelf snipverkouden (schuld van Vince, hij begon) en lag ik alsnog wakker vannacht. Maar ook dat is een fase he? Ik ben er dus wel achter dat kledingmaten en tabellen voor geen meter kloppen. Maat 68 zou 4-6 maanden zijn. Nou, mooi niet he... het meeste is al te klein en we zitten net op 14 weken.

2 jaar geleden

Reactie op Lou2

Ik kom net terug van het consultatiebureau. Alles was goed. 6580 gram, volg ...
Hoe oud is ze dan, als je start met hapjes?

2 jaar geleden

Reactie op Lou2

Ik durf het niet te typen. Bang dat ik het jinx, maar ze slaapt. Weliswaar ...
Vreselijk he sprong 4. En hij duurt ook nog eens super lang. Hoe houden we dat 4 a 5 weken vol... Drinken gaat nog een beetje op en af, maar dat komt nu weer door de sprong die weer een fase is 😉 Dat onrustige slapen is hier ook aan de gang. Ook ineens huilen in een soort van droom en daar dan weer wakker van worden. Ik ben blij als we deze achter de rug hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Suuz81

Alweer een sprongetje? Oh oh.. Vince is net over zijn piek heen (denk ik to ...
Hier ook al maat 68 een tijdje. Van die tabellen klopt inderdaad niks, is maar net hoe je kindje groeit. Als het goed is is sprong 4 de allerheftigste die er is. Dus als we daar eenmaal doorheen zijn kunnen we alles aan

2 jaar geleden

Wij gaan denk ik volgende week ergens beginnen met of groentehapje of een papfles. Begin rustig aan een voor een. Ik heb al wel groentehapjes in huis gehaald.

2 jaar geleden

Reactie op Suuz81

Alweer een sprongetje? Oh oh.. Vince is net over zijn piek heen (denk ik to ...
Ik zag zo'n grappige meme met; je halve maandsalaris uitgeven aan de kinderopvang met daaronder en elke week een nieuwe ziekte die mn kind meebrengt van de kinderopvang 😂😂😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Suuz81

Hoe oud is ze dan, als je start met hapjes?
CB zei donderdag dat ik over anderhalve week kon starten

2 jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Wij gaan denk ik volgende week ergens beginnen met of groentehapje of een p ...
Ik vind dat zooooo leuk die hapjes. Ben ook zo benieuwd maar ik weet echt niet meer hoe dat gaat en hoe je start. Dus heb ik vanmiddag even een schema erbij gezocht😂

2 jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Vreselijk he sprong 4. En hij duurt ook nog eens super lang. Hoe houden we ...
Ik twijfel weer of het sprongetje is begonnen. Ze slaapt gelukkig (nog) door snachts. En dit klop ik KEIHARD af nu😂 Hier is het ook een beetje op en af met de fles. Met 3 verschillende houdingen hoe ik de fles geef. Nog even en dan kunnen we genieten van de dingen die ze kunnen, zoals rollen. Te leuk

2 jaar geleden

Vraagje; maken jullie de baby s nog wakker tussen 22:00 - 23:00 uur voor een fles? Dat is hier de laatste voeding. Maar die wilde ze gister niet en nu lijkt ze die ook niet te willen. Misschien kan deze eraf. Ich habe keine anung

2 jaar geleden

Reactie op Lou2

CB zei donderdag dat ik over anderhalve week kon starten
Ja sorry, mijn vraag was niet heel duidelijk... hoeveel weken is ze precies als je mag starten?

2 jaar geleden

Reactie op Lou2

Ik zag zo'n grappige meme met; je halve maandsalaris uitgeven aan de kinder ...
Haha, precies die kreeg ik doorgestuurd van een vriendin 😂

2 jaar geleden

Reactie op Kleinukkie

Hier ook al maat 68 een tijdje. Van die tabellen klopt inderdaad niks, is m ...
Ow yeah 💪, ik kijk er naar uit hoor