10 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ons zoontje is gek op de Efteling. Wij wonen er 15 minuten vandaan en dan ga je makkelijker even langs, maar het is wel echt een aanrader. Mocht het interessant zijn; met een abonnement moet je geloof ik 4 a 5x per jaar gaan en dan heb je het eruit. Elke keer dat je dan iets zoekt om te doen, rijd je naar de Efteling en heb je een dag met gegarandeerd plezier 馃槂. (Kinderen t/m 3 jaar zijn gratis).

茅茅n jaar geleden

Wij gaan regelmatig naar plopsaland want hebben nog een zoontje van 3 jaar. Vind ze fantastisch 馃榾 je kan er nog veel doen met se kleinsten ook 馃槈

茅茅n jaar geleden

Hier zijn de kinderboerderijen echt in trek. En (binnen)speeltuinen zijn ook super leuk. Wij zijn laatst naar de dierentuin geweest en dat vindt ze ook fantastisch zeker als ze zelf ook wat mag rondlopen. Ik heb voor bij jou in de buurt niet echt adviezen. Ik woon helemaal aan de andere kant van het land 馃槈.

茅茅n jaar geleden

Speelparadijs in Zwijndrecht is een aanrader. Ik ben er zelfs gek op! Gisteren voor het eerst naar een aquazoo geweest, hij vond het wel interessant.

茅茅n jaar geleden

Wij gaan vaak naar boerderij 鈥榯 Geertje (bij Zoetermeer), mogen kinderen tussen de geitjes in de stal, flesje geven als er kleintjes zijn en heel leuk speeltuin gedeelte erbij. Enige nadeel is de drukte (maar dat zegt dus ook iets over hoe leuk het is 馃槈). Als je er vroeg bent als t net open is is het nog te doen of doordeweeks gaan! Verder vinden wij pan van Persijn ook leuk, kan je lekker wandelen en ook leuke speelplekken in het bos, klein kinderboerderijtje en mogelijkheid wat te eten/drinken. De binnenspeeltuin in warmond (monkey town) vind ik ook echt al heel erg leuk voor deze leeftijd!

茅茅n jaar geleden

Oja nog een tip, kinderboekenmuseum in Den Haag!

茅茅n jaar geleden

Reactie op femke_1988

Oja nog een tip, kinderboekenmuseum in Den Haag!
Dat ziet er leuk uit! Ik wist niet eens van het bestaan af.馃槄

茅茅n jaar geleden

Zoon vond Avifauna super leuk!

茅茅n jaar geleden

Wij gaan morgen naar het Nijntje museum:) Dierentuinen en monkeytown ook grote hit. Verder lekker speeltuinen en af en toe zwembad

茅茅n jaar geleden

Wij zijn gister naar het Sprookjes Wonderland in Enkhuizen geweest. Dat was echt heel erg leuk! En ook niet super duur. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.