8 Reacties

één jaar geleden

Kan het niet zijn van te zweten? Zoontje van 3.5jaar had als baby zware exceem. Nu heeft hij rap uitslag in ellebogen knieholte enzo als hij zweet.

één jaar geleden

Lijkt op exceem me zoontje had ook allemaal plekjes over zij gehele lichaam.ik heb toen een zalfje gekregen bij de huisarts.

één jaar geleden

Reactie op 1kiekeboe1

Kan het niet zijn van te zweten? Zoontje van 3.5jaar had als baby zware exc ...
Dit inderdaad, komt door de warmte en zweten

één jaar geleden

Dit ziet er wel uit als eczeem dat komt ook veel voor in de elleboog plooien!

één jaar geleden

Ik kreeg zelf altijd eczeem van bepaalde soorten zonnebrandcreme (oa nivea). Zou dat het kunnen zijn?

één jaar geleden

Reactie op An_2021

Ik kreeg zelf altijd eczeem van bepaalde soorten zonnebrandcreme (oa nivea) ...
Dank voor je reactie. Ik smeer eentje van biodermal zonder rare dingen, dus dat zou het ik principe niet moeten zijn. Tenzij ze op de opvang met iets anders smeren, dus wel even goed om te na te vragen! Dank!

één jaar geleden

Dank allemaal voor de reacties! Hadden jullie kindjes wel last van de eczeem? Dus dat ze er veel aan zaten te krabben oid? Want dat doet ze totaal niet, dus ben een beetje voorzichtig met te snel denken dat het eczeem is ookal zit het zeker in der genen…

één jaar geleden

Mijn zoontje had dit op zijn beentjes, ik deed hem toen maar eenmaal per week in bad (wel gewassen natuurlijk jaja) en smeerde er bepanthen eczeem op. Het is helemaal over gegaan toen! Het werd inderdaad erger met warmte etc.