3 Reacties

2 maanden geleden

Wat goed zeg!! Ik zou het vooral laten gaan. Wat ze zelf aanvoelt is al echt super knap 😍🥰 Hier gaat mijn zoontje de ene dag vaker naar de wc dan de andere dag. Maar poepen doet hij al op de wc en niet meer in zijn luier 🥳🥳 Nogmaals vooral niet afremmen, ze gaat vanzelf wel minder vaak 😉😊 Heel veel succes en geniet ervan 🥰

2 maanden geleden

Wat goed zeg! Ik merkte bij mijn zoontje in het begin ook dat hij heel vaak moest plassen. Dat werd vanzelf minder vaak omdat hij het beter en langer op kon houden. Nu gaat hij al stukken minder vaak. Het wisselt een beetje qua dag en hoeveel hij drinkt. Veel succes en vooral lekker zo laten gaan. Het is goed dat ze zelf aanvoelt dat ze moet plassen. Zou ik vooral aanmoedigen 😃.

2 maanden geleden

Lijkt me heel normaal. In de luier kan ze ook altijd gaan, dus ophouden is iets wat ze nog niet geleerd heeft. Mijn zoontje is helaas het tegenovergestelde, die weigert op de pot te gaan, maar wil ook niet in z'n broek plassen dus die houd het op tot hij gaat slapen en een luier om krijgt. Of hij heeft een ongelukje.