10 Reacties
één jaar geleden
Ik vind de landal huisjes altijd schoner en mooier dan de centerparcs huisjes. Wij zijn al op verschillende parken geweest, maar nog niet echt met onze dochter. Meer als vriendenweekenden 😉. Dan zijn er toch andere dingen belangrijk.
Wij gaan denk ik deze zomer naar europarcs. Dit zijn nog nieuwe parken, dus ik ga er een beetje vanuit dat die huisjes ook netjes zijn.
één jaar geleden
Reactie op TIZ08
hier ook europarcs geweest 2 x was prima
Heb je daar ook wel eens in een glampingtent gezeten? Is dat wat?
één jaar geleden
Roompot Weerterbergen is erg leuk! Park ligt in het bos, dus je kunt vanuit je huisje zo het bos in wandelen. Leuk zwembad etc. Huisjes altijd keurig!
één jaar geleden
Wij zijn tot nu toe altijd naar Landal parken geweest, heel tevreden over! Een park zoeken met zwembad en binnenspeeltuin, meer heb je niet nodig (kleine speeltuintjes hebben ze allemaal). We gaan binnenkort naar recreatiepark de Leistert in Roggel, die schijnt ook heel erg leuk te zijn voor kinderen (met 2 binnenspeeltuinen 👌). Andere aanrader, ook erg leuk voor jezelf; overnachten bij beekse Bergen. 1x een midweek gedaan met een huisje uitkijkend over de savanne, dat vonden wij en de kinderen (toen 3) heel tof! En je mag dan elke dag het park in.