10 Reacties

één jaar geleden

Ik vind de landal huisjes altijd schoner en mooier dan de centerparcs huisjes. Wij zijn al op verschillende parken geweest, maar nog niet echt met onze dochter. Meer als vriendenweekenden 😉. Dan zijn er toch andere dingen belangrijk. Wij gaan denk ik deze zomer naar europarcs. Dit zijn nog nieuwe parken, dus ik ga er een beetje vanuit dat die huisjes ook netjes zijn.

één jaar geleden

hier ook europarcs geweest 2 x was prima

één jaar geleden

Reactie op TIZ08

Heb je daar ook wel eens in een glampingtent gezeten? Is dat wat?

één jaar geleden

nee dat heb ik niet gedaan haha! gewoon in een huisje met 2 slaapkamers...

één jaar geleden

Reactie op TIZ08

Vond je europarcs ook leuk voor de kleintjes? Als ik de parken bekijk is er niet zo veel te doen op het park zelf of zie ik dat verkeerd?

één jaar geleden

Capfun heeft hele mooie parken voor kinderen. Bijna allemaam binnen en buiten zwembad en binnen en buiten speeltuinen Nog nooit geweest, maar voor komende zomer geboekt. Recensies over hygiëne zijn enorm wisselend dus dat zullen we moeten gaan ervaren.

één jaar geleden

Roompot Weerterbergen is erg leuk! Park ligt in het bos, dus je kunt vanuit je huisje zo het bos in wandelen. Leuk zwembad etc. Huisjes altijd keurig!

één jaar geleden

Wij zijn tot nu toe altijd naar Landal parken geweest, heel tevreden over! Een park zoeken met zwembad en binnenspeeltuin, meer heb je niet nodig (kleine speeltuintjes hebben ze allemaal). We gaan binnenkort naar recreatiepark de Leistert in Roggel, die schijnt ook heel erg leuk te zijn voor kinderen (met 2 binnenspeeltuinen 👌). Andere aanrader, ook erg leuk voor jezelf; overnachten bij beekse Bergen. 1x een midweek gedaan met een huisje uitkijkend over de savanne, dat vonden wij en de kinderen (toen 3) heel tof! En je mag dan elke dag het park in.

één jaar geleden

Bedankt voor de tips, ik sla ze op. Voor dit jaar hebben we bij De Zandstuve geboekt. Ziet er super uit en ze hebben speciale dreumesweken. Ik ben benieuwd....😁

één jaar geleden

Ik lees dat je al wat hebt geboekt, wilde de tip toch even geven. Wij zijn vorig jaar september naar Mölke geweest, super schoon huisje en heerlijk en schoon park.