Heel onverwachts snel ben ik in een week of 3 ineens in een oud pijnlijk stijf lichaam gekomen. Maar ik ben begin 30 met 2 jonge kindjes.
Vage klachten die ik al jaren heb maar nooit echt ernstigs beschouwde zijn ineens omgeslagen en ik weet nu dat dit endometriose is. Ik heb afschuwelijk veel moeten afzien vd pijn in mijn rug, bekken en tijdens menstruatie in de buik. Naproxen heeft t gemene eraf gehaald en ik ben begonnen met de anticonceptiepil maar ik blijf rugpijn houden, ook nu mijn menstruatie voorbij is. Ik kan snachts moeilijk draaien, kom in de ochtend pijnlijk en stijf uit bed, kan als ik eenmaal zit met veel pijn en moeite omhoog komen. Maar eenmaal in beweging gaat 't best aardig. Ik voel mij heel erg verdrietig, angstig voor de toekomst en zit vol ongeloof hoe dit in 3 weken zo is omgeslagen. Spelen met m'n kids, ze tillen, t zit er niet in of ik bijt heel erg door de pijn heen.
Ergens zoek ik steun ergens moet ik t ook gewoon kwijt, ergens wil ik niet geloven dat dit nu allemaal de realiteit is en ergens hoop ik morgen pijnvrij wakker te worden dat het zo als t kwam ook weer weg is.