17 Reacties

25 dagen geleden

Ons zoontje wordt 7 mei 2. Wij hebben het dit jaar simpel gehouden en een aantal dingen gekocht die altijd goed zijn; speelgoed vliegtuig met wielen van de Hema, 2 setjes van Duplo en toevallig zojuist nog een Joki en Jet voorleesboek meegenomen in de Efteling. Wie weet kom ik nog wat leuks tegen, maar zo niet dan is dit helemaal prima. Het gaat erom dat hij wat uit te pakken heeft en hij heeft ook al zo veel! Deze dingen zullen sowieso wel in de smaak vallen :).

25 dagen geleden

Een Jooki muziek speler ik vind m top, kunnen ze zelf muziek uitzoeken zonder scherm te gebruiken

25 dagen geleden

Onze dochtertje wordt 5 mei 2 jaar en we kopen een speelhuisje voor buiten in de tuin voor haar verjaardag. Hier is zij met haar vorige verjaardag, Sinterklaas en Kerst zo enorm overladen met kadootjes dat we nog net geen Intertoys kunnen beginnen hahaha. En onze families van beide kanten zijn groot dus zal ze weer genoeg speelgoed weer krijgen maar heb tegen degene gezegd die vroegen wat ze voor haar verjaardag wilde om kadobonnen van speelgoedwinkels en kledingwinkels.

25 dagen geleden

Ik lees even mee; hebben al zoveel speelgoed, loopauto ook. Loop fiets nog niet, jullie wel? Raden jullie het aan?

25 dagen geleden

Boeken altijd goed!

25 dagen geleden

Reactie op Jessyx

Ik lees even mee; hebben al zoveel speelgoed, loopauto ook. Loop fiets no ...
Ja wij wel. Wij hebben de wishbone 3 in 1. Echt een top aankoop!

25 dagen geleden

Ik heb uiteindelijk gekozen voor vtech drumstel en een setje playmobile voor in het bad 馃

21 dagen geleden

Een banaan! Mooi inpakken, nergens maak je em blijer mee. Maarja ik als mama vind ook dat er dan nog iets 'echts' bij moet. Ik denk aan een wobbel of stapelsteinen. Maar ik bem bang dat hij met de wobbel nauwelijks speelt en de stapsteinen vind ik te duur. De alie variant vertrouw ik niet.

21 dagen geleden

Reactie op Jessyx

Ik lees even mee; hebben al zoveel speelgoed, loopauto ook. Loop fiets no ...
Jaa dit is bij ons echt een hit! De loopfiets moet tegenwoordig overal mee naar toe ! Zeker als we buiten wat verder gaan is dit top. Ik krijg haar de wagen namelijk ook niet meer in 馃槀

21 dagen geleden

Wij gaan voor haar buiten een huisje halen. We hebben nu 2 keer per dag een meltdown als ze weer naar binnen moet 馃槀 Van mijn ouders krijgt ze een keukentje. Ze kan zich uren vermaken met stickers. Verder weet ik ook echt nog niet wat ik moet vragen voor haar.

21 dagen geleden

Hier besloten nog een Timio aan te schaffen voor zijn verjaardag. Leuk om mee te spelen en een extra stimulans voor taalontwikkeling. Ons zoontje begrijpt super veel, maar spreekt zelf nog maar 15 woorden. Wat extra stimulans kan dus nooit kwaad.

20 dagen geleden

Reactie op Mtobe

Jaa dit is bij ons echt een hit! De loopfiets moet tegenwoordig overal mee ...
Welke heb jij? 馃榾

20 dagen geleden

Wij kopen een leertoren voor onze dochter

19 dagen geleden

Wij doen vaak 1 cadeau en een uitje. Dus bijvoorbeeld een puzzel en een dagje dierentuin. Speelgoed krijgen ze al genoeg van de familie

14 dagen geleden

Wij willen de ijskar van. Vtech geven en nog wat kleine dingetjes .

14 dagen geleden

Wij geven voor zijn tweede verjaardag magnatiles of de tiles van connetix

9 dagen geleden

Die van ons is de 25e jarig. Ik heb bij de opvang gevraagd of ze in de gaten willen houden waar hij graag mee speelt daar. Hij is echt van het klimmen en klauteren dus krijgt van ons een klimrek. Van mijn tante en vader krijgt hij zijn eerste fiets met zijwieltjes (is hij veel mee bezig op de opvang) en mijn schoonouders zijn een gratis speeltoestel van marktplaats aan het opknappen. Ik stimuleer mensen vooral zoveel mogelijk tweedehands te kopen en samen te doen. Zo gaat mijn broer volgens mij een toeter en kralen voor op het fietsje kopen en is een vriendin van mij een piratenvlag aan het ontwerpen voor het speeltoestel (wat een schip is).