7 Reacties
10 maanden geleden
Hey! Ik had toevallig wel een hoop dat ik echt graag wilde halen voor m’n dochtertje. Vorig jaar heeft ze een loopfiets, en een groot poppenhuis en zandbak gekregen. Dit jaar krijgt ze een fietsje met zijwieltjes want ze lijkt er echt aan toe. Ook een baby Born met fiets zitje want dit zijn echt de behoeftes en fase waar ze nu heel erg mee bezig is. Evt duplo uitbreidingen en puzzels zijn niet aan te slepen! En een tipi tentje 💛 laat me gerust weten waar je interesses van je kindje (zoon of dochter) liggen, wie weet kan ik helpen🥰
10 maanden geleden
Ik heb mijn peuter -onder begeleiding- los gelaten in een speelgoedwinkel. Hij kwam aanzetten met Connetix, Microstep, Timio, Stapelstein grow en mini (gewoon hebben we in huis), Liliputiens grendelhuis en optische illusie ontdekkingshuis, Grennn Magic Sand, SmartGames spelletje, en een realistische jongens pop met Aziatische uiterlijk.
We hebben het allemaal op lijstje .nl gezet voor familie en vrienden. Zelf gaan we waarschijnlijk de stapelstein grow aanschaffen voor zijn verjaardag.
Verder heeft hij eerder al gehad: een loopfiets waarop hij ook zijn voeten kwijt kan, een fiets met zijwielen, een grote zandbak met kinder-graafmachine, een wobbel board, veel duplo, diverse grimm's speelgoed, way to play autobaan, en verder veel boeken, puzzels en knutselspullen.
10 maanden geleden
Speelgoed om keukentje te spelen is ook leuk... eten e.d. om de pop eten te geven en theekransje te doen
10 maanden geleden
Inderdaad bovenstaande. Verder: dokterset, spullen om winkeltje te spelen, houten treinbaan, een kleuterbed, knutselspullen, Elektro oid, spelletjes zoals memory, etc.
10 maanden geleden
Ander speelgoed wat wij zoal hebben:
Modderkeukentje buiten
Werkbank
Janod magneetboeken
MicroMags Travelset
Tiptoi boeken + pen
Houten treinbaan
Poppenwagentje
Vtech mijn eerste 100 woorden, diverse uitvoeringen
Ik zal nog veel zijn vergeten. Wij rouleren het speelgoed aanbod. Soms is het ons ook weer een verrassing om te ontdekken wat we eigenlijk allemaal hebben staan