26 Reacties

3 jaar geleden

Hoi hoi. Mijn zoontje heeft dit al een paar weken. De eerste helft vd nacht gaat goed. Dan wordt hij wakker en valt alleen in slaap bij mij. Wij leggen hem gewoon tussen ons in. Slaapt iedereen goed. 😁 Gaat vast wel weer eens over.

3 jaar geleden

Is het verlatingsangst? Of wil hij liever niet plat liggen door de verkoudheid? Hier had onze dochter namelijk laatst ook paar nachten last van!

3 jaar geleden

Is het verlatingsangst? Of wil hij liever niet plat liggen door de verkoudh ...
Ja denk beide! Want overdag als ik de woonkamer uit gaat begint hij nu ook eventjes te huilen! Dus echt dubbelop denk ik! 2 weken geleden was hij ook verkouden toen zijn reflux kussen weer onder het matras gedaan maar toen is hij zelf elke keer dwars gaan liggen! Dus ga denk vannacht proberen met handdoek onder het matras te doen Miss vind hij dat wat!

3 jaar geleden

Ja blijft erg vervelend! Wij doen dan toch laagdrempelig een paracetamol zetpil voor de nacht, dit hielt hier echt heel goed!

3 jaar geleden

Ja blijft erg vervelend! Wij doen dan toch laagdrempelig een paracetamol ze ...
We moeten hem even goed in de gaten houden heeft nu ook koorts erbij en plast bijna niet dus er is denk toch meer dan echt alleen verlagingstransformator angst

3 jaar geleden

Ah vervelend en zielig! Hoe ging het?

3 jaar geleden

Ah vervelend en zielig! Hoe ging het?
Nou ik had me matras op zijn kamer gelegd om bij hem te slapen maar dat hielp niet! Hij is echt ziek koorts loopt nu op benauwd heel erg snotteren en hoesten!! Dus denk dan toch dat ik het fout had met verlatingsangst!

3 jaar geleden

Ah sneu! Hebben we hier 2 weken terug ook gehad, 40,5 koorts, hoesten, niet plat willen liggen. Huisartsenpost geweest, was ws combinatie tanden en virus… beterschap!

3 jaar geleden

Reactie op liefdesgeschenk2022

Nou ik had me matras op zijn kamer gelegd om bij hem te slapen maar dat hie ...
Misschien ontstoken oortjes ook ? Was hier ook een boosdoener.

3 jaar geleden

Reactie op Joleintje

Misschien ontstoken oortjes ook ? Was hier ook een boosdoener.
Kan ook nog indd! Wss morgen even overleggen met de assistent van de huisarts denk ik want hij heeft vandaag ook amper gegeten en gedronken! Drinkt ook ze gewonen melk niet op en wat hij normaal lekker vind hoeft hij nu ook niet! Hij klinkt echt erg benauwd en hoest echt flink! En hij is zelf echt op! Zo sneu voor zo kleintje!

3 jaar geleden

Ah sneu! Hebben we hier 2 weken terug ook gehad, 40,5 koorts, hoesten, niet ...
En hoe heb je dat verder aangepakt dan??

3 jaar geleden

Kan ook nog indd! Wss morgen even overleggen met de assistent van de huisar ...
Ach t zo sneu voor die kleintjes en ook zwaar voor mama. Ik zou zeker met benauwd zijn z.s.m. naar de huisarts ook met weinig plassen. Sterkte en beterschap

3 jaar geleden

Reactie op Joleintje

Ach t zo sneu voor die kleintjes en ook zwaar voor mama. Ik zou zeker met b ...
Ja zeker ook zwaar voor de mama en papa! Ja ga morgenochtend afspraak maken bij de huisarts! Want het lijkt allemaal te verslechten!😭

3 jaar geleden

En hoe heb je dat verder aangepakt dan??
Paracetamol zetpillen en op advies van huisarts nurofen druppels erbij gegeven! Ze knapte gelukkig snel weer op! Hoe gaat het nu?

3 jaar geleden

Ja zeker ook zwaar voor de mama en papa! Ja ga morgenochtend afspraak make ...
Hoe gaat het nu ?

3 jaar geleden

Lief dat jullie het vragen! Vandaag bij de huisarts geweest! Zijn longetjes etc klinken goed geen ruis of iets maar hij zit wel echt heel vol!! We moeten het nog 2 dagen aankijken als hij dan nog steeds koorts heeft wil ze wel dat we terug komen omdat hij wel echt ziek is en eruit ziet! Moeten zijn neus voor elke slaapje uitzuigen en sprayen en zetpillen geven ook in de nacht!! En zijn luiers goed in de gaten blijven houden qua urine omdat dat afneemt!

3 jaar geleden

Lief dat jullie het vragen! Vandaag bij de huisarts geweest! Zijn longetje ...
Gelukkig geen longontsteking. Maar jeetje hij heeft goed te pakken zeg :( heb je ook luuf in huis om te smeren en een ui op zn kamertje? Wellicht helpt het een beetje. Hopelijk krijgen jullie wat uurtjes slaap allemaal. Sterkte nog even en hopelijk knapt hij snel weer op!

3 jaar geleden

Reactie op Joleintje

Gelukkig geen longontsteking. Maar jeetje hij heeft goed te pakken zeg :( ...
Ja ui hebben we indd op zijn kamertje staan! En ook matrasje omhoog en we hebben het ook wat luchtiger in bed gelegd dus niet de winter deel erbij! En even laten stomen in de badkamer van de waterdamp die daar hing! Hoop vooral voor me zoontje dat het snel beter word hij heeft er zelf duidelijk echt last van!

3 jaar geleden

Ah hé wat sneu zo! Beterschap voor jullie mannetje!

3 jaar geleden

Ah hé wat sneu zo! Beterschap voor jullie mannetje!
Ja dankjewel! Vandaag terug huisarts geweest! En we moeten nu na elke zetpil half uurtje wachten en soort van pushen dat hij drinkt want hij is zich aan het uitdrogen! Ze hebben hem ook gewogen voor de zekerheid alvast zo kunnen ze zien hoe hard het bij hem gaat want hij drinkt dus bijna niet en ook nog geen plasluier sinds vannacht!! En zodra hij diarre of spugen er nu bij krijgt dan moeten we direct de ha bellen of de hap!! Doet mij moederhart zo pijn om hem zo te zien en te horen!!😭😳