9 Reacties

4 maanden geleden

Yes hier al 5 weken aan de gang… hier ook een baby van 4 maanden. Ik heb nu door dat dit dus een grote slaapregressie is. Is heel pittig al 5 weken. Hopelijk snel eruit. Maar zie nog niet altijd de uitweg…. Hier blijven we nu wel bij hem. Mn gevoel is wel dat ik nu weer kan oefenen met langzaam weggaan.

4 maanden geleden

Oh wat heftig, al 5 weken... Ja wij blijven ook maar bij hem. Mijn man gaat snachts naast hem liggen en ik blijf dan bij de baby. De avonden lijken heel langzaam wel wat beter te gaan. Hoop voor ons dat dit snel over gaat!

4 maanden geleden

Dankjewel voor het delen trouwens.

4 maanden geleden

Ja soms denk ik pff gaat dit nog over. Snachts is t bij ons wel roepen maar hoeven we niet erbij te blijven. Maar hij roept dan bijv 2/3 x. En dan ook de baby die een aantal keer komt. Zo ben ik soms een hele nacht zoet.

4 maanden geleden

Hier ook 2weken heeft het geduurd. Dan hebben we van ons hart een steen moeten maken en 10min laten wenen en 2min gaan elke keer zo en dan is het na 2 nachten overgegaan. Nu roepen we via de babyfoon dat hij nog even mag slapen als hij snachts wakker word en hij slaapt terug verder

4 maanden geleden

Hier sinds vanavond niet meer hoeven doen. Duidelijke afspraken gemaakt van te voren en toen is die zonder keihard gillen enzo gaan slapen. Nog wel beetje zeuren. Maar ik bleef gewoon op de 1e verdieping. Kon eindelijk weer mn wasjes enzo doen🤣.

4 maanden geleden

Reactie op Kkraaij

Hier sinds vanavond niet meer hoeven doen. Duidelijke afspraken gemaakt van ...
Wat fijn!! Ja hier lijkt het ook langzaam beter te gaan. Hij moppert nu bij het naar bed gaan even en dan kraaien zoals gewend. Vanacht zelfs doorgeslapen. Hopelijk zet deze trend zich voort voor ons allemaal! ;)

4 maanden geleden

Heeeeel herkenbaar helaas. Sinds dag 1 van de vakantie ellende. Is altijd moeilijk bij haar geweest, dus ze sliep (met tussenpozen) tot 4 maanden geleden nog bij ons. Een paar weken nadat haar zusje was geboren hebben we haar op haar eigen kamer gelegd omdat ze door haar zusje 's ochtends een stuk vroeger wakker werd en vaak in de nacht ook even, en dat ging vanaf nacht 2 super goed. Daarom balen dat we weer terug bij af zijn 🙂 Ik ben wel heel duidelijk, we hebben altijd hetzelfde ritueel, maar het blijft moeilijk. Nu ga ik op een gegeven moment "boven opruimen", maar ik doe haar muziekdoosje aan en sluip stiekem naar beneden haha. Werkt vaak wel, maar soms laten we haar echt even huilen omdat het niet anders gaat. Gelukkig valt ze de laatste paar keer dan wel snel in slaap. Ik twijfel ook of het puur vakantie is, of de (verlatings)angst die bij de leeftijd hoort.. Ze is wel bezig met monsters en spoken enzo 🤔

3 maanden geleden

Denk wel angst! Hier doen we samen liedje zingen in het ‘donker’ werkt goed! Daarna slapen.