6 Reacties

4 jaar geleden

ADV vervalt aan het einde van het jaar. Deze kan je wel als extra aan je verlof plakken inderdaad. Wat je ook kan doen is ze ‘verkopen’ voor extra salaris

4 jaar geleden

Maar als ze bepaald zijn door de ondernemingsraad en die vallen in mijn verlof. Mag ik ze dan gebruiken voor na mijn verlof of vervallen ze dan omdat het toevallig tijdens mijn verlof is?

4 jaar geleden

Je bedoelt zoals pasen, hemelvaart, de dag na Hemelvaart etc? Ik ben bang dat je die gewoon kwijt bent. Maar je kunt het altijd even navragen bij HR.

4 jaar geleden

ADV, ik veronderstel omdat je een contract hebt van 40 uren? Je contract blijft hetzelfde. Je blijft ingeschreven voor 40uren dus die adv kan je normaal gewoon na je verlof opnemen. Ik heb namelijk ook zulke adv dagen.

4 jaar geleden

Reactie op Ber22

Je bedoelt zoals pasen, hemelvaart, de dag na Hemelvaart etc? Ik ben bang d ...
Volgens mij vervallen deze idd.

4 jaar geleden

Reactie op Minimi 1 En 2

Volgens mij vervallen deze idd.
Valt uw zwangerschapsverlof of bevallingsverlof samen met een feestdag? Dan krijgt u geen extra verlof. Ook heeft u geen recht op een vergoeding. Zwangerschapsverlof en de eerste 6 weken van het bevallingsverlof moet u altijd aaneengesloten opnemen. Daarbij wordt geen rekening gehouden met feestdagen en dergelijke. U kunt een verlofdag die op een feestdag valt niet alsnog op een ander moment opnemen. 😭😭😭😭😭😭 Andere afspraken cao In uw cao kunnen andere afspraken staan over zwangerschapsverlof en feestdagen. Bijvoorbeeld dat u tijdens een feestdag uw verlof op een ander moment mag opnemen. Als dat zo is, dan gelden deze afspraken.