9 Reacties

één jaar geleden

Schotland! (Oké niet heel ver, maar wel echt prachtig)

één jaar geleden

Wij gaan in okt naar Australië met onze dochter. Vooral zonder stress er in gaan, dat werkt het beste. Zijn inmiddels 2x op vliegvakantie geweest. Tuurlijk gaat het niet perfect en wakker en huilen in het vliegtuig, maar komt vanzelf goed.

één jaar geleden

Wij gaan volgende maand voor 5 weken naar Ecuador & Galapagos :)

één jaar geleden

Wij gaan van de zomer 4,5 week naar Sri Lanka. Niet teveel vaccinaties nodig en Malaria vrij!

één jaar geleden

Wij zitten nu sinds gisteren in Thailand! Vlucht ging heel goed (nachtvlucht) en het personeel van KLM was fantastisch. We hadden geen extra stoel voor ons zoontje, maar ondanks dat het vliegtuig zo goed als vol zat hebben ze geregeld dat we toch een extra stoel voor hem kregen. We hadden een opblaasbaar kussen voor tussen de stoel, zodat hij echt een ‘bed’ had. Hij hoefde geen speciale prikken, alleen de 14 maanden prik moest hij èèn keer extra hebben. Wij zelf hebben onze vaccinaties via www.reisprik.nl. Tijdens het consult gaan ze kijken waar je allemaal naar toe wilt. En aan de hand daarvan krijg je de juiste prikken en adviseren ze je ook voor kindje!

één jaar geleden

Hey elin! Wij maken een verre reis op dit moment… (ik kan niet slapen… iedereen hier in diepe rust). Wij hebben er net 3 weken Costa rica op zitten en zijn nu op doorreis in Amerika richting Canada. Ik heb zeker tips. Kan ik je een Prive bericht sturen?

één jaar geleden

Reactie op Ninka

Hey elin! Wij maken een verre reis op dit moment… (ik kan niet slapen… iede ...
Ja graag!!

één jaar geleden

Wij gaan morgen voor 3 weken naar Bali. Ik ben vooral heel benieuwd hoe de vliegreis gaat

één jaar geleden

Reactie op Elln20

Ja graag!!
Elln, accepteer je dan mijn vriendverzoek? ;-)