6 Reacties
4 jaar geleden
De slijmprop ziet er echt uit als een prop 馃槉. Een soort wit bolletje met een sliertje. Dat is in ieder geval wat ik in de toilet zag bij ons eerste kindje 馃檲. Sommigen zeggen dat het soms weken voor de bevalling is dat je deze verliest, dus zou mogelijk kunnen zijn.
4 jaar geleden
Op internet lees je zoveel manieren hoe je je slijm prop kan verliezen.. sommigen hebben echt een bolletje slijm, de ander verliest het in stukjes/sliertjes, de ander alleen een lange sliert. ik dacht vanochtend ook dat ik hem had verloren eigenlijk haha maar ik heb dus nu ook geen idee of dat het was 馃槄
4 jaar geleden
Maak een foto en laat even aan je vk/gynaecoloog zien, dan weet je het zeker.
Overigens, mijn slijmprop was bruinig maar niet als bruin bloed. Soort van dikke vieze slijmsliert. Ik ben hem verloren bij 35+4. Sindsdien af en toe nog een klein beetje wat erachteraan komt.
Afscheiding is over het algemeen geen hele slijmslierten. Meer vocht zeg maar. Er zat echt een heel duidelijk verschil tussen dit en hoe mijn afscheiding er normaal uit ziet
4 jaar geleden
Ja dat kan maar is geen reden tot zorg. Je kunt de slijmprop al verliezen weken voordat je gaat bevallen dat geeft helemaal niets