13 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ja heel herkenbaar! Die van ons blijft "gelukkig" liggen tot de vieze luier verruilt is voor een schone, maar zodra de schone luier omzit rolt ze inderdaad. Omdat ik het zelf eng vind gaat ze daarna mee naar ons bed, daar heeft ze meer ruimte om te rollen. Dan kleed ik haar aan terwijl ze weg probeert te kruipen. Ik maak er dan een beetje een grapje van met haar. Zo is het wel een heerlijk leuk momentje voor ons (maar ik vind het super irritant dat het zo moet )
茅茅n jaar geleden
Heeel herkenbaar hahah,hier is het al een paar keer voor gekomen dat er poep op de bank zit of dat hij net weg kruipt en dan ineens ergens gaat plassen. Ik kan er alleen maar om lachen 馃ぃ
茅茅n jaar geleden
Heel herkenbaar, ik heb nu een pak luierbroekjes gehaald voor de keren dat ik haast heb 馃槄 wat ik nu vaak doe is de luier omgedraaid aandoen, dus verschonen terwijl ze op haar buik ligt, luier vastmaken op de rug. Dat gaat ietsjes sneller maar ik ben alsnog soms ongelogen een kwartier bezig 馃槀
茅茅n jaar geleden
Ohja zeker herkenbaar!! Elke verschoning en omkleden is een hele strijd!! Moet soms er ook wel om lachen hoor maar soms ook tegenovergestelde als hij helemaal onder de poep zit en dan ook nog over heel die verschoningskussen commode overgaat!!
茅茅n jaar geleden
Super herkenbaar! Onlangs zag ik nog een topic hierover en daar gaf iemand de tip om een speeltje te geven wat je kindje alleen bij het verschonen krijgt. Hier krijgt hij Brullie, het leeuwtje van VTech. Knopjes, geluidjes... het houdt hem net lang genoeg bezig om de luier te wisselen. En anders laten we hem iets pakken uit het verzorgingsmandje. Borstel, kam... Aankleden doen we dan zittend.
茅茅n jaar geleden
Heel herkenbaar! Als ik alleen ben doe ik vaak even gauw de tv aan voor wat afleiding en dan in turbo modus verschonen馃槀
茅茅n jaar geleden
Jaaa heeeel herkenbaar. Echt een strijd iedere keer! Alles al geprobeerd, speeltjes, andere afleiding, muziekje, filmpje (telefoon gooit ze dan gewoon weg), op handen en knie毛n, verschonen op een andere plek, niks helpt. Hier niet alleen omdraaien maar ook echt krijsen. Echt niet leuk!! Kijk er inmiddels flink tegenop. Enige wat helpt is verschonen tijdens een fles, dus dat doen we nu iig 鈥榮 ochtends en eind vd dag..
茅茅n jaar geleden
Reactie op Penc
Nou ook gewoon steng zijn hoor. Ze snappen het best. En complimenten geven ...
Nou als ik streng gaat zijn dan gaat hij het juist doen en gaat hij liggen/zitten lachen! Want hij is juist in een fase dat als papa of mama zegt dat iets niet mag of anders moet dan gaat hij ondeugend kijken en lachen en expres doen!!
Maar is natuurlijk ook bij elk kind en fases afhankelijk denk!
茅茅n jaar geleden
Heel herkenbaar. al gaat het de laatste tijd iets beter. Geen tips.
Mijn zoontje gaat tegenwoordig 'fietsen' als ik z'n broek probeer aan te trekken. De als beentje 1 in de broekspijp zit trekt hij die op en strekt beentje 2. Gevolg: been weer uit de broekspijp. Ik ben laatst 10 minuten bezig geweest met zn broek aan trekken.