12 Reacties

één jaar geleden

350 euro voor een ballonnenboog lijkt me wat veel. Die zijn echt veel goedkoper te krijgen. Toevallig maakt een vriendin van ons ballonnen versieringen, dus wij doen wat dingen via haar. Verder heb ik van die gouden ballonnen in de letters Happy birthday en een getal 1. Daarnaast hang ik wat slingers op. Dan vind ik het wel weer vol genoeg. 😅

één jaar geleden

Je zal alleen zelf de ballonnen moet halen, opblazen en bevestigingen.

één jaar geleden

Geen gekkigheid. Gewone ballonnen (kleurtjes, met confetti), veel verschillende slingers (bij Xenos heb je slingers met letters/cijfers die je zelf kunt vormen tot woorden, gewone, happy birthday en Nijntje), een 1 ballon.

één jaar geleden

Bij action heb je een ballonnenboog voor €15,- zelf vullen met 150 ballonnen.. veder heb ik afgelopen tijd al veel besteld bij ali, shein en wish

één jaar geleden

Ik heb het zo gedaan poster kwam van alieexpress Die opblaas dieren online besteld Tafel bedekt en wat snoep cake en taart erop gezet. Verder Slingers enzo balonne

één jaar geleden

Hier gewoon simpel een raamslinger, cijfer 1 ballon en verder nog wat slingers en wat ballonnen. Het wordt al druk genoeg voor het kereltje en hij snapt er toch niks van 😁

één jaar geleden

Wij hebben het een paar maanden terug al bij Ali express besteld. Zo vielen de prijzen tenminste mee. En een luchtcompressor van action zodat we de ballonnen straks snel kunnen oppompen.

één jaar geleden

Ik weet niet waar je woont maar op insta (eminecollina) verhuurt voor heel goedkoop pilaren en bogen, die je zelf kunt versieren ze doet ook de naam van de kleine op de pilaar vet leuk en sorry 350 voor een paar ballonnen dacht het even niet

één jaar geleden

Wij hebben deze laten maken achteraf wel onnodig geld geweest want hij bleef 1 halve dag aan de muur hangen🙊 en het ander versiering was ook op bumba afgestemd natuurlijk 💛

één jaar geleden

Reactie op Anne__90

Hier gewoon simpel een raamslinger, cijfer 1 ballon en verder nog wat sling ...
Precies! zo doen wij het ook!

één jaar geleden

Alie express!