31 Reacties
4 jaar geleden
Op mijn vinted staan een paar positie items ik weet niet welke maat je zoekt.
https://www.vinted.nl/member/58902405-debby198
4 jaar geleden
Vind het ook lastig welke maat kleding ik nu nodig heb want kom van een xs / 's af maar draag een tweeling. Buik groeit als een malle. Maat 'm is vaak te los bij m'n benen en maat 's soms' te strak als er niet genoeg stretch in zit. De buik neemt alles in..
4 jaar geleden
Vind het ook lastig welke maat kleding ik nu nodig heb want kom van een xs ...
Ik vond positie kleding ook altijd lastig aanschaffen qua maat.
Ik denk dat je beter de tip van LADYX30 kunt volgen en gewoon goedkope zwangerschaps leggings van de primark kan kopen.
Ik heb trouwens zelf goedkope positie leggings van de lidl shop van het merk esmara hier ben ik zelf erg tevreden over.
4 jaar geleden
Reactie op Ladyx30
Misschien kun je dan beter goedkope zwangerschapsleggings halen bij de prim ...
Dat is wel de goedkoopste weg ja. Helaas staat oversized mij niet mooi en voel ik me daar ook niet mezelf in. Vind het ook wel leuk als ik wat kan dragen waarin je de buik ziet.
4 jaar geleden
In Amersfoort zit geen primark. Ik zal eens kijken op de site van lidl. Heb ooit een sportlegging van hun gekocht en daar was ik ook tevreden over.
4 jaar geleden
Ik zit op vinted en heb vandaag 2 broekej geplaatst, 2 jeans zitten echt als leggings super zacht en rekbaar heel fijn. Verkoop ze nu omdat ik echt te veel in mn kast heb liggen, even ruimte voor wat anders daarbij houd ik zelf het meest van jurken en flared broeken. Mijn naam op vinted is: liefsvan
4 jaar geleden
Reactie op Lennekes
Asos heeft superleuke zwangerschapskleding!
Ik heb er nu 3 keer besteld maar de helft past steeds niet en heb ook al gehad dat het eerst goed zit en vervolgens na 3 weken niet meer omdat alleen de voorkant lekker meestretcht en de zijkant of rug bijv niet. Maar daar komt wel druk op door groei van de buik..
4 jaar geleden
Reactie op MamaSann
Zwangerschapsbroeken die onder je buik zitten al geprobeerd? Ipv met een ba ...
Nee nog niet. Vind je die fijner?
4 jaar geleden
Het enige wat ik nu fijn vind zitten zijn zw pantys en zwangerschaps rokken jurken met veel stretch. Bij broeken merk ik dat omvang buik tot benen teveel verschilt om het fijn te laten zitten. Het is natuurlijk ook gemaakt voor reguliere zwangerschappen. Bij een tweeling anders.. Heb nu de buik in week 21 alsof ik ieder moment kan bevallen.😂 Hele wijde kleding zit idd fijn. Doe ik soms wel aan maar voel ik me niet mooi in. Ook wel belangrijk als je nog 4 maanden moet opzich 🤣👍
4 jaar geleden
Reactie op fraukje12
Nou als je voor 1 bevalt zitten die broeken nog niet lekker 🤪
Gewoon geen broeken tijdens zwangerschap begrijp ik 😅👍
4 jaar geleden
Vind het ook lastig welke maat kleding ik nu nodig heb want kom van een xs ...
Ik heb een zwangerschapsbroek gekocht in mn normale maat (26) en die vind ik echt top! Dat is deze: https://www.wehkamp.nl/app/product/16441967?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share
Aangezien ik ook zwanger ben van een tweeling (24+3) heb je er misschien iets aan!
Tevens ben ik vooral fan van jurkjes en panty’s op het moment, omdat ik inderdaad ook merk dat truien en bloesjes niet mooi vallen op een broek (wel in een (koker)rok met flink stretch!)
4 jaar geleden
Reactie op RJPi
Ik heb een zwangerschapsbroek gekocht in mn normale maat (26) en die vind i ...
Ik draag Idd ook voornamelijk kokerrokken of jurken. Heb ze nu alleen van asos of prénatal eigen merk. Heb jij nog andere fijne winkels hiervoor ontdekt? Ik ga de link eens bekijken