16 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een Babyzen Yoyo met reiswieg. Echt heel fijn!

3 jaar geleden

Wij zijn op dit moment met onze baby van 2 maanden op vakantie. Hebben onze kinderwagen (Joolz) meegenomen en hier speciaal een reistas voor aangeschaft. Deze moet je inchecken als ruimbagage en afgeven bij de 'odd size bagage' en is bij ons helemaal goed gegaan. Je hebt volgens mij ook de Stokke prampack, die voor meerdere kinderwagens te gebruiken is. Ik wilde liever de kinderwagen mee, omdat ik dan weet dat ze goed en comfortabel ligt.

3 jaar geleden

Wij gaan in september met onze (dan 4 mnd) dochter. Hebben de easywalker miley2. Die word geleverd met zak en kun je meenemen als handbagage in het vliegtuig. Geen gedoe met inchecken.

3 jaar geleden

Wij willen ook met de kinderwagen op vliegvakantie in september. Ik kreeg ook als tip de Stokke Pram pack, waar veel kinderwagens en ook de dubatti in blijkt te passen. Op marktplaats kan je ze veelal huren voor 15-20 euro per week! Nog geen ervaring mee maar dat is wel ons plan als we gaan vliegen

3 jaar geleden

Easywalker jackey! Wordt net zoals de easywalker miley ook met tas geleverd voor in het vliegtuig als handbagage. Buggy rugleuning kan je plat leggen, het ruggedeelte is best zacht. Makkelijk inklapbaar. Goed af te schermen met de zonnekap.

3 jaar geleden

Wij hebben onze eigen kinderwagen mee in een Stokke reistas. We hebben zelf een Joolz maar hier past zoveel in! We gebruiken de kinderwagen hier ook super veel voor dutjes! Zou ik dus zeker overwegen (onze dochter is 8 weken)

3 jaar geleden

Reactie op Cinnnn

Wij zijn op dit moment met onze baby van 2 maanden op vakantie. Hebben onze ...
Tot welk punt op het vliegveld heb je dan de wagen tot je beschikking??

3 jaar geleden

Hey! Wij hebben hier ook over nagedacht voor onze vakantie 2 weken in Augustus/September. Onze zoon is dan ook 3 maanden oud. Wij vliegen met Transavia en zagen bij het boeken dat je alleen een paraplu buggy mee mocht nemen tot de gate. Een kinderwagen moet je inleveren bij de check-in balie. Nu heb ik gegoogled wat een paraplu buggy is, maar het is gewoon een opvouwbare buggy waar ze in zitten. Wij hebben zelf al een zitgedeelte wat op het frame van onze kinderwagen past. Dat is dus geen reiswieg waar hij in ligt, maar een buggy-deel waar hij in zit. We kunnen dit deel ook plat maken zodat onze zoon kan liggen of half kan zitten. Dit lijkt mij weer heel handig voor zijn dutjes. Waar je dan ook bent, hij heeft altijd een plekje om plat te slapen. Door dit alles denk ik dat we hem prima kunnen vervoeren op vakantie. Én het bugg-deel is samen met het frame op te vouwen. Ik denk dat de vliegmaatschappij dit nog steeds als kinderwagen gaat zien, maar hij mag in ieder geval wel mee het vliegtuig in. Ik zit er aan te denken om een universele beschermhoes te kopen voor de kinderwagen. De buggy, wielen en het frame zijn dan helemaal beschermd. Ik zag dat ze op Amazon best veel hoezen hebben, misschien vind je daar wat?

3 jaar geleden

Reactie op Ro-Lo

Tot welk punt op het vliegveld heb je dan de wagen tot je beschikking??
Tot de check-in balie, wanneer je je koffers meegeeft. Een kleine buggy (paraplu-buggy) mag je vaak meenemen tot de gate als je dat nodig vind. Vanaf daar gaat de buggy het ruim in. Uiteraard kan je je baby ook in een draagzak vervoeren op het vliegveld zelf.

3 jaar geleden

Wij zijn met de kinderwagen op reis en ik ben hier super blij mee. We mochten de wandelwagen tot de gate bij ons houden en konden hem bij de odd size weer oppikken. Wij hebben er een normale tas omheen gedaan en dit werkte prima. Ze gingen er best zuinig mee om vond ik. De kleine ligt heerlijk in de bak met klamboe dus vrij van muggen en vliegen en tijdens grotere wandelingen zijn er minder prikkels van buitenaf. Zonder wandelwagen en -bak hadden wij direct bij het eerste hotel al een probleem gehad. Daar waren namelijk geen babybedjes.

3 jaar geleden

Reactie op Eline.x

Tot de check-in balie, wanneer je je koffers meegeeft. Een kleine buggy (pa ...
Kijk hier krijg ik dus mega stress van, m’n zusje zegt dat je de wagen mee mag nemen tot in het vliegtuig, net als de buggy. Wij laten onze koffers van te voren ophalen dus hoeven die niet zelf in te checken.. dit wordt nog wat 😵‍💫

3 jaar geleden

Reactie op Ro-Lo

Kijk hier krijg ik dus mega stress van, m’n zusje zegt dat je de wagen mee ...
Hmm ik heb het gelezen op de website van Transavia, maar zou natuurlijk per vliegmaatschappij kunnen verschillen. Misschien anders even bellen met de luchthaven of vliegmaatschappij van tevoren? Scheelt je dan weer wat stress 😊 Wij wachten het af wat ze zeggen en nemen sowieso een draagzak mee ook.

3 jaar geleden

Reactie op Ro-Lo

Kijk hier krijg ik dus mega stress van, m’n zusje zegt dat je de wagen mee ...
Wij zijn met Transavia geweest en onze kinderwagen werd ingenomen op het moment van koffers afgeven en ons kindje zat erna in de draagzak. Ivm de drukke vlucht werd alles meteen ingenomen, op buggy’s na, maar daar kan een baby nog niet in. Zou jezelf erop voorbereiden dat de kinderwagen meteen wordt ingecheckt, kan t alleen maar meevallen als je deze langer mag meenemen.

3 jaar geleden

Reactie op RG5991

Wij zijn met Transavia geweest en onze kinderwagen werd ingenomen op het mo ...
Wij gaan ook met transavia. Maar wij checken thuis in.. onze koffers worden met een dienst opgehaald en reizen dus alleen met hand bagage.. en een buggy en een wagen dus 😵‍💫😵‍💫 maar m’n man heeft gebeld en mevrouw zei dat het mee kan tot het vliegtuig. Ik hou m’n hart vast 😮‍💨😮‍💨 al die uren een kind in een Draagzak kan m’n rug niet handelen denk ik.

3 jaar geleden

Schiphol is helemaal uitgestorven en de kinderwagen mag mee tot het vliegtuig. We waren binnen 5 min door de douane en bij de gate 😱🤗

3 jaar geleden

Reactie op Ro-Lo

Schiphol is helemaal uitgestorven en de kinderwagen mag mee tot het vliegtu ...
Oh super chill! Ik hoor vaker dat het leeg is op Schiphol, maar dan duikt er weer een filmpje op met enorme rijen op het vliegveld. Ik hoop dat het dagelijks rustig is 😁 maar heel lekker dat het zo goed ging bij jullie!