8 Reacties

één jaar geleden

Vaak kun je dat aanvragen bij het transfer/taxi bedrijf.

één jaar geleden

Ik had bij de transfer de baby op schoot. Met de maatschappij contact erover gehad en dit was gebruikelijk. Vond het zelf in een draagzak fijner, maar sommige nemen ook een autostoel mee op de vlucht (insta van safeintheseat heeft er veel tips over)

één jaar geleden

Daardoor hebben we daar trouwens alles lopend gedaan omdat ze geen Autostoeltje hadden bij de taxi’s en ik dat toch spannender vond dan in de bus

één jaar geleden

Ja hier ging ze ook gewoon op schoot. Heb er eerlijkgezegd nooit bij stilgestaan.

één jaar geleden

Het is in zo’n landen gebruikelijk dat de kids tijdens transfer geen autostoel hebben.

één jaar geleden

Bij transfer hebben wij hem ook op schoot gehad. Nu hadden we hem 3 weken nodig op reis en waren we veel onderweg: dus hebben we er meteen eentje gekocht. De verhuurmaatschappij van de auto verhuurde ze nl niet. Herken wel je gevoel: ik vind het ook niet fijn om hem op schoot te hebben. Dood eng

één jaar geleden

We hebben t aangegeven maar krijgen te horen dat, ondanks dat het ook daar de wet is, veelal weinig gebruik wordt gemaakt vd stoeltjes. Ik baal enorm, want veilig vind ik dit niet, hier inNL zo bewust mee bezig en dan in Turkije t maar negeren, dat gevoel van onveiligheid. Lastig lastig..

één jaar geleden

Dat is inderdaad helaas gebruikelijk. Als je het perse wilt moet je een auto met stoeltje huren. Je kunt het wel aanvragen via de reisorganisatie maar zij kunnen dat eigenlijk ook nooit garanderen. Misschien een taxibedrijf bellen? Wie weet kunnen die iets voor je betekenen.