14 Reacties

één jaar geleden

Ik lees ook eventjes mee. Wij hebben vorige week eentje gekocht alleen op dit moment nog niet in gebruik.

één jaar geleden

Wij, we vinden het erg fijn. Ze blijft er gewoon netjes in liggen. Wat wil je nog meer weten?

één jaar geleden

Ons zoontje rolt heel veel en we zijn bang dat hij eruit rolt of over het hekje klimt en eruit valt. Het is dan niet hoog, maar fijn is het natuurlijk niet. Vanavond proberen we eerst z’n matrasje op de grond. Na twee uur rolde hij eruit en wilde ging slapen op de grond… niet heel gezond denk ik

één jaar geleden

Wij hebben sinds een week een familie vloerbed. Zoontje is er wel paar keer af gevallen, maar ze moeten die grenzen zelf leren ontdekken. Op een gegeven moment weten ze waar de rand van het bed is. Je hebt van het merk Deryan wel een rol die je onder het hoeslaken doet, wij hebben hem van bol

één jaar geleden

Reactie op Naomi4650

Ons zoontje rolt heel veel en we zijn bang dat hij eruit rolt of over het h ...
Daar kunnen ze echt wel tegen denk ik hoor. In andere landen slapen mensen vaker op de grond

één jaar geleden

Vannacht ging het nog niet echt lekker. Hij bleef eraf vallen. Vannacht poging 2

één jaar geleden

Reactie op Naomi4650

Ons zoontje rolt heel veel en we zijn bang dat hij eruit rolt of over het h ...
Onze dochter lag ook een paar keer op de grond. Ik denk dat het komt omdat ze überhaupt moeten wennen aan een ander bed. In het ledikantje lag ze ook vaak tegen de spijlen aan. Misschien is het juist wel fijn om hem in bed te leggen want er zit een hekje aan de zijkant?

één jaar geleden

Hebben jullie toevallig een foto van jullie bedje. Wij zijn namelijk ook aan het kijken maar kan niet kiezen😄

één jaar geleden

Onze dochter van 13 maanden was niet gewend om in een ledikant te slapen, dus wij ook een vloerbed gekocht. Wel met hekjes er omheen. De opening heeft ze pas 1x gevonden en toen gevallen, maar dat is zo laag dat het niet erg was. Ze slaapt er nu een maand in en het is fantastisch. Soms speelt ze zelf nog wat in bed voordat ze besluit te slapen. Ik kan gewoon lekker beneden chillen en alles via de babyfoon in de gaten houden. We hebben voor de investering meteen gekozen voor 120x200 ( kan ze er lang mee door). Ik zou het zeker aanraden!

één jaar geleden

Reactie op MissEmzo

Onze dochter van 13 maanden was niet gewend om in een ledikant te slapen, d ...
Leuk! Waar heb je die vandaan?

één jaar geleden

Ik volg

één jaar geleden

Reactie op Ourbabyjourney❤️

Wij hebben sinds een week een familie vloerbed. Zoontje is er wel paar keer ...
Mag ik vragen welke jullie hebben?

één jaar geleden

Reactie op JGKL

Mag ik vragen welke jullie hebben?
Wij hebben geen merk ofso. We hebben gewoon een lattenbodem op de grond gelegd met onze matrassen erop en voor ons zoontje ook een lattenbodem op de grond gelegd met een 1 persoonsmatras erop. En hebben zijn lattenbodem en die van ons aan elkaar vast gemaakt met tiewraps zodat de matrassen niet uit elkaar schuiven🤗

één jaar geleden

Deze via etsy aangeschaft. I-de-aaaal! Ze heeft de opening ook wel eens gevonden. Maar we hebben er een zacht tapijt liggen. Ze klimt er niet overheen, blijft echt zitten totdat wij haar komen halen. Het fijne is dat we er naast kunnen liggen indien nodig