20 Reacties

3 jaar geleden

Bon Prix :) Heb ze ook, heel fijn 🥰

3 jaar geleden

Ik heb F85 en deze Bh bij Livera is echt heel fijn! Past goed en geeft veel steun. Ik heb ook echt veel moeite moeten doen om een fatsoenlijke Bh te vinden, de meeste zonder beugels geven te weinig steun voor een flinke cupmaat. https://www.livera.nl/product/anita-maternity-padded-voedings-bh-zonder-beugel-miss-lovely-cup-b-g-aanb0606-011

3 jaar geleden

Ik heb 2 voedingsbhs van Anita. Die ik heb zijn wel met beugel (ik draag nu 85i, dus beugel loos is geen optie) maar deze zitten wel heel fijn! Misschien kun je eens kijken of ze n ander soort in hun assortiment hebben zitten die werkt voor je? Succes met de zoektocht 😘

3 jaar geleden

Reactie op IngridS

Ik heb F85 en deze Bh bij Livera is echt heel fijn! Past goed en geeft veel ...
Ik ga eens bij hun op de site kijken. Ja klopt maar vind die beugels nu juist zo vervelend hahah bedankt voor de tip!

3 jaar geleden

Reactie op Eemz

Ik heb 2 voedingsbhs van Anita. Die ik heb zijn wel met beugel (ik draag nu ...
Bedankt voor je tip. Ik ga maar even googlen dan.

3 jaar geleden

Bressy

3 jaar geleden

Ik heb bij mooienzwanger.nl bh’s besteld, voor maar 27,95 lekker van katoen en beugelloos. Gaat tot maat 75 i/ 80 i (weet niet of dat je omvang is, maar ze zijn er iig in diverse omvangen) naast deze zijn er nog veel meer bh’s om uit te kiezen 😃

3 jaar geleden

Met mijn grote cup was de enige optie van de bonprix! En ik ben zo ontzettend tevreden. Hoe groter de cup, hoe breder de band ook. Hij is beugelloos en zachte stof. Je hebt verschillende kleuropties! Ik heb 95F genomen (voor zwangerschap 85F) en ik ben nog zwanger dus dacht, die borsten worden nog wel groter als ik ga voeden dus heb nog ruimte om te groeien haha.

3 jaar geleden

Reactie op LJRK

Ik heb bij mooienzwanger.nl bh’s besteld, voor maar 27,95 lekker van katoen ...
Ben je voor je eigen maat gegaan? Ik zoek al tijden een goeie voedingsbh in mijn maat en die hebben ze! Alleen ik heb 100E en twijfel of ik niet een cup groter moet bestellen voor straks!

3 jaar geleden

www.bressy.nl. Ik zou wel even kijken welke maat je nodig hebt, aangezien ik kledingmaat m heb en van deze bh’s een l nodig heb. Maar ze zitten fijn.

3 jaar geleden

Reactie op HildaBD

www.bressy.nl. Ik zou wel even kijken welke maat je nodig hebt, aangezien i ...
Deze vond ik waardeloos voor grote borsten. Volgens de maattabel zou ik de grootste maat moeten hebben(F85), maar ik kreeg ze met geen mogelijkheid er fatsoenlijk in. De omtrek onder de borsten was prima, maar de cup veel te klein. Ze geven ook te weinig steun. Wel echt jammer, want ze voelden prettig qua stof aan en zagen er nog wel leuk uit in al die kleurtjes. TS herkent vast het nadeel van een smalle omtrek en wat grote borsten: confectiematen passen vaak niet. Qua cupmaat moet je XL of XXL hebben, maar qua omvang weer een M of een L. Dus ze puilen er óf uit aan de bovenkant óf aan de onderkant omdat een xxl te groot is voor de borstkas

3 jaar geleden

Hema is ook goed

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

Bij de meeste lingerie winkels kan je voedings bh's kopen. Hunkemöller en livera, maar ook de niet-ketens in steden/dorpen. Tenminste in het noorden wel ☺️

3 jaar geleden

Reactie op mommytoB2022

Ben je voor je eigen maat gegaan? Ik zoek al tijden een goeie voedingsbh in ...
Ik heb wel een cupmaat groter besteld (op advies van m’n moeder die werkt al jaren in de Hunkemoller), groeien gaan die borsten toch wel. En anders even in de wasmachine als hij wat ruimer valt, katoen krimpt nog in de was namelijk haha! Ik vond het het proberen in ieder geval waard voor die prijs!

3 jaar geleden

Ik heb zelf 4 voedingsbh’s gekocht bij bonprix, ivm grote maat en brede bandjes vind ik echt heel belangrijk 😊 Succes 😉

3 jaar geleden

Ik heb ze van Noppies

3 jaar geleden

H&M kan je online kopen en zijn echt wel goed. Ik heb zelf een grote cup en ik kan het enkel aanraden 😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ik ben voor de medela comfort gegaan..fijne zachte bh met uitneembare vulling. Nu tijdens zaangerschapschap vind ik vullong mooi, dadelijk makkelijk te vervangen door tepelpads indien nodig. Heb normaal maat E80 nu groter waarschijnlijk en draag maat L. https://www.blabloom.com/nl/producten/borstvoeding/medela-zwangerschaps-en-voedingsbeha-comfort-zwart/20871/

3 jaar geleden

Ik heb bij bonprix besteld en die bevallen best goed (tijdens de zwangerschap heb ze nog niet als voedingsbh gebruikt want eerste kindje)