13 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een hoes gekocht van ilmaha voor om het Voedingskussen heen zodat het een nestje wordt 🥰

3 jaar geleden

Ik heb het velvety nestje van baby luxury. Hiervoor gekozen omdat je hem daarna als bedomrander kunt gebruiken. Ze groeien al zo snel uit die nestjes, dus zonde om er dan geen gebruik meer van te kunnen maken

3 jaar geleden

Ik heb geen babynestje maar een wipper (zie foto) die ik opmaak als bedje en in de box zet. Dit vanwege ernstige bekkeninstabiliteit wat ik na de bevalling van mijn dochter (6 jaar geleden) ook nog steeds had. En vanwege band opbouwen met onze hond.

3 jaar geleden

Wij hebben een Domoo kussen wel eens gebruikt als nestje. Domoo heeft daar ook kussenhoezen voor of je kunt een Domoo wipstoeltje aanschaffen, deze heeft een gordeltje waar ze veilig in liggen en later is deze te gebruiken als een zitzak.

3 jaar geleden

Voedingskussen en daaromheen dan een aankleedkussenhoes dat kan in principe met alle voedingskussens uiteraard wel opletten dat je kindje er niet in wegzakt

3 jaar geleden

Wij hebben een hoes van ilmaha gekocht, deze doen we om het snooozzz kussen heen straks 😊

3 jaar geleden

Wij hebben een doomoo voedings kussen en een baby nestje van dockAtot

3 jaar geleden

K heb het tijdens de kraamweek vorige keer heel even gehad als 'spoed' met een gewone kussensloop om een voedingskussen van de hema. Werkte prima, maar is alleen veilig als je erbij bent (wat trouwens met alle nestjes zo is)

3 jaar geleden

Dankje! We gaan even kijken naar Ilmaha!

3 jaar geleden

Ik heb een voedingskussen van Snoozzz (dit is met een soort bolletjes vulling welke je zelf zachter kunt maken of evt kunt bijvullen) en daarvoor heb ik de teddy relaxhoes voor eromheen☺ ik ga dit wel meer gebruiken voor als we in de bank zitten zodat hij er dan gezellig hij kan liggen ipv in de box (daarvoor heb ik gewoon een boxmatras en kleed) www.snoozzz.com

3 jaar geleden

Reactie op LL13

Ik heb een voedingskussen van Snoozzz (dit is met een soort bolletjes vulli ...
Ga je de relax hoes er elke keer afhalen als je het gaat gebruiken voor de voeding? Of alleen als babynestje?

3 jaar geleden

Ga je de relax hoes er elke keer afhalen als je het gaat gebruiken voor de ...
Dat is wel het idee, dus ws zal in de praktijk de hoes er vaker af zijn dan erop ;) maar het gaat er heel gemakkelijk overheen dus ik denk dat het een kleine handeling extra is als je hem of haar daar op wil leggen.