Mijn zoontje schreeuwt het tegenwoordig uit bij het naar bed toe gaan. Ook als hij in bed ligt is het echt krijsen. Ook overdag als hij zijn zin niet krijgt kan hij er wat van. Het volume is ZO hard dat het aan een sirene doet denken. Ik begin er langzaam echt helemaal van door te draaien. Voorheen huilde hij nooit met zoveel decibel. Hoe is het bij jullie kids en wordt het ooit weer minder? 😅
Hier ook, vanaf z'n geboorte heeft hij al een hels geluid met huilen. Niet per se bij het naar bed gaan of als hij z'n zin niet krijgt, maar gewoon sowieso als ie huilt. De nekharen gaan elke keer weer overeind staan bij dat geluid 🤣
Zo fijn dat ik niet de enige ben! Mijn dochter heeft echt een stel longen en de laatste tijd is naar bed gaan opeens weer een drama 😅 hopelijk is het een fase en is het snel klaar!
Sooo dat inslapen is hier ook uit het niets bij elk slaapje weer kansloos haha, eindstand ben ik hem weer aan het in slaap aaien, kontje schudden etc. Echt alsof ze van de een op de andere dag bedenken ‘ik heb geen zin meer om zelf te gaan slapen’