7 Reacties
één jaar geleden
Ik zou zeggen go for it 😉 je hebt alles wat je maar kan wensen en je weet inderdaad niet wanneer het raak zou zijn...
Bij mijn eerste was ik 25jaar en 2de 27jaar. Zit 2 jaar en 4 maand tussen en dat vinden wij perfect. Bij ons was het zo dat mijn vriend absoluut een 2de wou voor zijn 30ste dat het anders niet meer voor hem moest... pas na half jaar proberen zwanger geraakt en dochter is 2 mei geboren en 11 juni werd partner 30 😅😉
één jaar geleden
Reactie op 1kiekeboe1
Ik zou zeggen go for it 😉 je hebt alles wat je maar kan wensen en je weet ...
Ja precies het hoeft niet meteen raak te zijn! Ons zoontje is al bijna een jaar en ik zou 2 jaar er tussen perfect vinden😊
één jaar geleden
Reactie op Ctjuh
Zou je gevoel volgen als het welkom is waarom niet! Je kan niks voorspelle ...
Wat geweldig!! Gefeliciteerd😍 gevoel is dubbel er zijn dagen dat ik denk we gaan ervoor en dagen dat ik denk zet het uit je hoofd. En door deze gedachtes denk ik dan weer ben in er echt klaar voor.. zo blijf ik in een spiraal
één jaar geleden
Ik zou zeggen, ga alles uitzoeken omtrent verlof, hoe je twee kindjes gaat opvangen, en dergelijke zaken. Voor dat ik zwanger was had ik tot in de puntjes uitgedacht hoe we het wilden doen qua oppas, hoe ik het ging doen met mijn werk, en opvang. Als je die zekerheden hebt, en jullie hebben het al zo goed voor elkaar, dan zou ik zeggen: ga ervoor! Mijn eerste was absoluut niet gepland, ik was net 19 jaar. We, vooral mijn vriend, hebben altijd wel een serieuze wens gehad voor een tweede maar ik heb er eerst voor gezorgd dat ik een vast contract kreeg op mijn werk, dat we een koophuis hadden en dat we het financieel konden redden. Toen heb ik het pas aangedurfd! Daardoor zit er wel 5 jaar tussen de kindjes maar ze zijn dol op elkaar! Succes!
één jaar geleden
Reactie op cāitlīn
Ik zou zeggen, ga alles uitzoeken omtrent verlof, hoe je twee kindjes gaat ...
Ja is ook het fijnst als je alles op een rijtje hebt! Wij kunnen mei ons eerste koophuis in en financieel gaat het prima zijn beide eigen ondernemer, alleen daarom heb je weinig toeslagen etc als je met verlof gaat en qua opvang
één jaar geleden
Als je er klaar voor bent zeker doen. Ik heb ook PCOS, ik ben zwanger geraakt via een fertilliteitstraject in het ziekenhuis. Ik wilde ook niet te lang wachten voor een 2de want ik dacht: dat moet ook weer via die manier. Ik weet nu sinds een paar weken dat ik zwanger ben van een 2de, was toen al 22 weken. Zomaar "spontaan" en nooit verwacht i.v.m. met mijn PCOS dus laat je daar niet door tegen houden. Het kan sneller gaan dan je denkt. Succes!