10 Reacties

茅茅n jaar geleden

Zaad kan meerdere dagen overleven dus volgens mij is dit echt dikke onzin 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Het idee erachter is volgens mij dat 'meisjeszaadcellen* langer leven maar korter zwemmen, Dus die overleven het beter wanneer je eisprong later is dan de gemeenschap. 'jongenszaadcellen' leven korter en zouden sneller zwemmen. Dus op de dag van ovulatie zouden die dan eerder in de rij staan馃ぃDit alles gaat natuurlijk niet 100% op want bevruchting is van zoveel factoren afhankelijk. En natuurlijk zou je dan ook nog eens moeten weten wanneer je eisprong precies is. Ik heb zelf een jongen en een meisje en ik heb beide keren rondom de eisprong een aantal dagen gemeenschap gehad. Dus ik kan het niet beamen of ontkennen 馃槀

茅茅n jaar geleden

Meisjes zaad overleefd wel langer. En jongens zaad zwemt sneller. Dus als je alleen op de dag zelf seks hebt is de kans groter op een zoon daar die sneller zwemmen. Maar vaak heb je meerdere dagen seks rondom je ovulatie Dus blijft gokken 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sofysio

Het idee erachter is volgens mij dat 'meisjeszaadcellen* langer leven maar ...
Ja idem hier al had ik bij onze jongen wel zeker gemeenschap op de dag van de eisprong 馃ぃ馃ぃ bij de meiden geen flauw idee!!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Rensketje

Meisjes zaad overleefd wel langer. En jongens zaad zwemt sneller. Dus als j ...
Dacht ik ook馃ぃ wet van de sterkste

茅茅n jaar geleden

Toevallig beide keren 1x seks gehad en zwanger geraakt 馃檲 1e x 5 dagen voor eisprong en een meisje.. 2e x dag van eisprong en nu zwanger van een jongen.. bij mij klopt t dus wel

茅茅n jaar geleden

Bij ons klopte dit idd

茅茅n jaar geleden

Bij ons klopte dit idd
Dus bij sommigen wel, bij onze jongen klopte het wel daar deden we zeker op dag ovulatie iets en ook dag nadien maar 100% zeker op de dag van mijn ovulatie 馃榿 bij 1 van onze meisjes denk ik vaag dat het wel 1 dag voordien was.. of toch op de dag van een positieve ovulatie test dus dan ovuleer je denk ik de dag nadien 馃槄..

茅茅n jaar geleden

Haha ik had dit ook gehoord. Heb het er toen eens over gehad bij het maken van een echo en dit blijkt dus echt te kloppen ! 馃槀

茅茅n jaar geleden

Mijn oudste (jongen) is door de pil (correct gebruik, geen ziekte/ab/etc) heen verwekt in een periode dat we maar 1x seks hadden. Over een lucky shot gesproken... Geen idee of dit voor / op of na ovulatie was. Daar hield ik mij toen niet mee bezig. Mijn jongste (jongen) hebben we meerdere malen seks gehad voor de ovulatie en ook op ovulatie. Mijn vriend grapte van te voren al dat hij alleen maar mannelijk zaad heeft.