10 Reacties
茅茅n jaar geleden
Het idee erachter is volgens mij dat 'meisjeszaadcellen* langer leven maar korter zwemmen, Dus die overleven het beter wanneer je eisprong later is dan de gemeenschap. 'jongenszaadcellen' leven korter en zouden sneller zwemmen. Dus op de dag van ovulatie zouden die dan eerder in de rij staan馃ぃDit alles gaat natuurlijk niet 100% op want bevruchting is van zoveel factoren afhankelijk. En natuurlijk zou je dan ook nog eens moeten weten wanneer je eisprong precies is. Ik heb zelf een jongen en een meisje en ik heb beide keren rondom de eisprong een aantal dagen gemeenschap gehad. Dus ik kan het niet beamen of ontkennen 馃槀
茅茅n jaar geleden
Reactie op Sofysio
Het idee erachter is volgens mij dat 'meisjeszaadcellen* langer leven maar ...
Ja idem hier al had ik bij onze jongen wel zeker gemeenschap op de dag van de eisprong 馃ぃ馃ぃ bij de meiden geen flauw idee!!
茅茅n jaar geleden
Reactie op Rensketje
Meisjes zaad overleefd wel langer. En jongens zaad zwemt sneller. Dus als j ...
Dacht ik ook馃ぃ wet van de sterkste
茅茅n jaar geleden
Bij ons klopte dit idd
Dus bij sommigen wel, bij onze jongen klopte het wel daar deden we zeker op dag ovulatie iets en ook dag nadien maar 100% zeker op de dag van mijn ovulatie 馃榿 bij 1 van onze meisjes denk ik vaag dat het wel 1 dag voordien was.. of toch op de dag van een positieve ovulatie test dus dan ovuleer je denk ik de dag nadien 馃槄..
茅茅n jaar geleden
Mijn oudste (jongen) is door de pil (correct gebruik, geen ziekte/ab/etc) heen verwekt in een periode dat we maar 1x seks hadden. Over een lucky shot gesproken... Geen idee of dit voor / op of na ovulatie was. Daar hield ik mij toen niet mee bezig.
Mijn jongste (jongen) hebben we meerdere malen seks gehad voor de ovulatie en ook op ovulatie. Mijn vriend grapte van te voren al dat hij alleen maar mannelijk zaad heeft.