5 Reacties

één jaar geleden

Ik denk dat het een beetje bij deze leeftijd hoort. Ons zoontje (7 mei) werd lange tijd tussen 7 en 8 wakker en ineens ging dat naar tussen 5:30 en 6:30. Killing.. Maar nu wordt hij ineens weer 3 dagen rond half 8 wakker. Ik hoop echt dat dit zo blijft 🤞🏻. Het is fijner om later de dag te beginnen en het is voor hem fijner want hij maakt weer nachten van ruim 11 uur in plaats van 9,5 a 10 uur. Dat scheelt echt enorm.

één jaar geleden

Ohh wat fijn, herkenning!! Wij hebben ongeveer het zelfde schema. Ik zat al te twijfelen of we niet naar 1 slaapje moeten.. iemand daar ervaring mee? Ik wilde vanochtend de ochtend dut over slaan maar zooo moe dat ik die kleine toch maar in bed heb gelegd..

één jaar geleden

Reactie op Nienke3061

Ohh wat fijn, herkenning!! Wij hebben ongeveer het zelfde schema. Ik zat al ...
Nee overslaan nog niet gedaan, maar wel geprobeert in te korte naar 20 minuten, maar hier leek ook geen verandering in te zijn… zonder slaapje red ze echt nog niet

één jaar geleden

Reactie op Nienke3061

Ohh wat fijn, herkenning!! Wij hebben ongeveer het zelfde schema. Ik zat al ...
Vaak word dat niet aangeraden. Het is tot en met 14 maanden heel normaal 2 slaapjes overdag te doen. Ze zeggen ook wel “minder slapen overdag betekend geen betere nacht” ☺️