8 Reacties

één jaar geleden

Volg.. exact dezelfde problemen hier!

één jaar geleden

Herkenbaar

één jaar geleden

Hmm sinds we alles hebben losgelaten en ons kindje volgen is t echt beter geworden. Wat je kan doen is kijken of hij voor het slapen even kan poepen door bv op t potje te zetten. En weet niet of hij dan nog de fles krijgt maar die wellicht dan nog geven. Zou overdag echt volgen, dan volgen de nachten/ochtenden denk ik vanzelf. We zitten hier meestal trouwens op 1 slaapje van 3-3,5 uur, alleen slaapt hij vrij ‘laat’. Maar wij mensen hebben per 24 uur zoveel uur dat je maar kan slapen, dus dat een beetje als richtlijn houden.

één jaar geleden

Hier ook hoor, standaard half 6, dan krijgt hij een schone luier en poept vervolgens in die schone luier 🥴

één jaar geleden

Gaan de ochtenden al beter? Hier lijkt het alleen maar erger te worden.. dutjes overdag weigeren ook. Vandaag weer 5:15👌🏻

één jaar geleden

Hi! Hier sinds een week hetzelfde (nog niet zo lang dus gelukkig). Ons zoontje is van 5 mei en zit nu volgens oei ik groei in sprong 9, dit is ook aan alles te merken.. Ik maakte hem ‘s ochtends ook vaak wakker, terwijl hij dan juist nog diep slaapt. Daarom heb ik nu het idee dat hij oververmoeid is (dat kan ook vroeg wakker worden stimuleren). Weet niet of het werkt hoor, maar laat hem nu maar lekker slapen zonder wakker te maken (hij heeft het duidelijk nodig). Geen idee of dit voor jullie ook helpt, maar wie weet ☺️

één jaar geleden

Hier ook een kindje die al maanden om 5:00 wakker is en niet meer wil slapen. In de afgelopen periode ook een aantal weken gehad dat hij savonds ook niet wilde slapen. Gelukkig gaat dat weer beter maar hij wordt sowieso ook al zeker 3 maanden ergens rond 0:00 wakker en wil echt niet meer in zijn eigen bed slapen. Tussen ons in wel maar ook dan om 5:00 wakker. Hij beweegt veel in zijn slaap draait horizontaal verticaal diagonaal dus echt slapen doen wij ook niet goed want je blijft alert. Ik zou al heel blij zijn als hij weer normaal in zijn eigen bedje zou slapen zonder tussendoor wakker te worden en hij om 6:30 uur wakker zou worden. Als ik anderen soms hoor dat ze 6:30 vroeg vinden, nou pff, ik zou al enorm blij zijn! Ik weet mij dus ook even geen raad en lees graag mee. Voor wat betreft de slaapjes overdag, hij slaapt nog 2 x. 9 van de 10 keer slaapt hij snachts slecht en heel af en toe zit er 1 goede nacht tussen ik heb alleen nog niet gemerkt wat we die dag dan anders deden want de ene keer sliep hij overdag 1 x over 1,5 uur en 1 x 2 uur en de andere keer ochtend 45 min en smiddags 2 uur dus ik heb ook niet het idee dat zijn slaapjes overdag te veel zijn ook mede omdat hij sochtends al zo vroeg wakker is en hij dus echt dat ochtend slaapje nodig heeft. Het heeft geen zin om dat ochtend slaapje niet te doen want hij wordt dan echt verdrietig van vermoeidheid dus spelen met de tijden zie ik ook niet als optie 😴. Ik heb ook het idee dat hij heel erg verlatingsangst heeft. Groetjes, 2 heel vermoeide ouders

één jaar geleden

Reactie op maaikeiszwanger

Gaan de ochtenden al beter? Hier lijkt het alleen maar erger te worden.. du ...
Wel wat veranderd, het is soms 6uur en dan ben ik blij haha! Ennn hij wil dan een flesje melk en slaapt dan tussen ons in vaak nog even door de laatste dagen tot 7uur ofzo! Toch net nog even wat extra slaap pakken! Zo vervelend he, ik heb hoop als het naar 1 slaapje gaat dat het dan beter gaat!!