Hallo allemaal,
Onze kleine man is nu al lange tijd (2 maanden ongeveer al) tussen 5.15 en 5.45 wakker. Hij is dan nog super moe maar wil gewoon niet meer slapen. Heeft dan vaak een poepbroek en honger. Vanalles geprobeerd, bij ons neergelegd (heeeel af en toe viel hij nog es in slaap maar tegenwoordig ook niet meer, flesje geven, verschonen in t donker en terugleggen, even laten liggen, hij wil gewoon echt niet slapen en gaat op gegeven moment echt krijsen. Overdag slaapjes inkorten geprobeerd maar wanneer ik hem sochtends wakker maak is hij nog in zo een diepe slaap, en smiddags slaapt hij ook echt max een uur terwijl hij in de ochtend makkelijk 2uur slaapt en dan smiddags ook nog wel eens een uur. Maar soms kan hij de middag slaap ook overslaan waardoor hij veeel te lang wakker is. Als hij wakker is omdat hij uitgeslapen is, so be it. Maar hij is in de ochtend nog echt heel erg moe, waardoor ik het voor hem zo zielig vind. Ik hoop dat mensen nog ideeën of tips hebben, want we zijn allemaal mega vermoeid nu het al zo lang duurt.