6 Reacties

één jaar geleden

Hier gaat het ook sinds kort moeizaam. Zoontje is dikke 10 maanden. Wij gaan bezig met het kleiner maken van de middag fles zodat hij bij het avond eten niet meer zo vol zit daarvan. Misschien helpt dit ook bij jullie?

één jaar geleden

Even een hele andere invalshoek. Ons zoontje (10,5 mnd) is een goede eter en ook hier gaat het sinds kort wat moeizamer. Wij merken dat wanneer ons zoontje last heeft van zijn tandjes, dat hij warme voeding niet fijn vindt. Warmte schijnt de pijn te versterken en het gaat er dan maar moeizaam in. Wat hier lijkt te helpen is wat VSM Chamodent op zijn speen aanbrengen en 'm even laten sabbelen. Of we geven hem een koude bijtring (waar hij tussen de hapjes door op kan bijten) en een speeltje voor wat afleiding. Dat werkt vooralsnog goed.

één jaar geleden

Reactie op Pama

Hier gaat het ook sinds kort moeizaam. Zoontje is dikke 10 maanden. Wij gaa ...
Hij krijgt alleen nog maar een fles voor het slapen gaan. Eerder met het hetzelfde ‘ritme’ van zijn voeding ging dat wel goed alleen het is echt zijn warm eten. Geen idee waar dit aan ligt of door komt

één jaar geleden

Reactie op LieskeB

Even een hele andere invalshoek. Ons zoontje (10,5 mnd) is een goede eter e ...
Ik heb wel ook aan tandjes gedacht maar zie vooralsnog geen nieuw tandje doorkomen dus weet niet of het dat is? Hier weigert meneer een speen of bijtring 🙄 Wij hebben ook de VSM tandgel maar mag je die ook gebruiken als je vermoedens hebt en geen tandje ziet doorkomen? Ik gebruikte het nu namelijk alleen als ik een tandje zag doorkomen.

één jaar geleden

Herkenbaar hoor. Denk dat t een fase is en idd misschien in combi met tandjes. Als ze bij ons het potje niet meer wilt, krijgt ze van ons stukjes broodkorst of soepstengel. Die eet ze vaak wel

één jaar geleden

Reactie op Brenda95

Ik heb wel ook aan tandjes gedacht maar zie vooralsnog geen nieuw tandje do ...
Mijn schoonzus is tandarts en kijkt af en toe even hoe het met zijn tandjes gaat. Tandjes zijn niet altijd direct zichtbaar of voelbaar, maar het kan al wel pijn doen als ze eraan komen. De gel is homeopathisch, dus kwaad kan het niet. Je moet het alleen niet langer dan 1 week achtereen gebruiken. Gewoon met mate. Valt te proberen, lijkt me. Ik kan het altijd even navragen. Zie haar zo.