20 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een thermoskan gekocht en daar passen 3 voedingen aan water in. Ideaal! Voeding mee en dan kan je makkelijk 6 uur van huis en het water is nog warm 😁 Het uur bewaren geldt alleen voor als je het al gemaakt hebt.

4 jaar geleden

Thermosfles, voeding in een torentje en de fles mee😜 voeding in de fles is met koud water.. bij warm water kan je hem binnen het uur geven

4 jaar geleden

Wij nemen warm water mee in een thermosfles.... en maken de fles waneer nodig. Werkt prima 😁

4 jaar geleden

HEb ook thermoskan mee van Action Flesje met koud water mee Torentje met de voeding mee Zo heerlijk flesje onderweg maken met heerlijk op stap gaan

4 jaar geleden

Geweldig! Wat fijn en geruststellend 😁 ik ga lekker op pad met de thermosfles. Bedankt voor de snelle reacties!

4 jaar geleden

Thermosfles indd! Ideaal

4 jaar geleden

Wat voor thermosfles hebben jullie? Ik twijfel tussen een 300ml of 500ml variant.

4 jaar geleden

Wat voor thermosfles hebben jullie? Ik twijfel tussen een 300ml of 500ml va ...
Ligt er aan hoelang je op stap gaat.. ik heb een 250 ml.... je gebruikt niet zo heel veel water per flesje..

4 jaar geleden

Reactie op Iris-koldeweij

Ligt er aan hoelang je op stap gaat.. ik heb een 250 ml.... je gebruikt nie ...
Nu nog niet, maar al snel heb je meer nodig. Ik zou voor 500 ml gaan. Dan heb je ook in de toekomst altijd voor 2 flesjes warm water.

4 jaar geleden

Reactie op Memmie2020

Nu nog niet, maar al snel heb je meer nodig. Ik zou voor 500 ml gaan. Dan h ...
Puntje...

4 jaar geleden

Naast de thermofles met warm water zou ik ook een flesje koud water meenemen. Kan je meteen tot de juiste temperatuur mengen en hoef je niet te wachten tot het warme water is afgekoeld ☺️

4 jaar geleden

Je kan toch gewoon een flesje water meenemen? Mag tegenwoordig op kamertemperatuur. Is misschien iets minder lekker voor de baby, maar voor een keertje moet het toch kunnen.

4 jaar geleden

Wij hebben een thermosfles met temperatuuraanduiding, misschien is dat nog een goede tip. Is wel te bestellen via Amazon of bol. En ik zou voor 500ml gaan, dan kan je over een paar maanden ook nog ermee doen

4 jaar geleden

Reactie op femke1990

Je kan toch gewoon een flesje water meenemen? Mag tegenwoordig op kamertemp ...
Nog niet geprobeerd eigenqlijk, want ik dacht dat het melkpoeder niet lekker mengt met koud/kamer temp water. Ik heb er geen moeite mee om afgekoelde melk te geven (soms staat het flesje al klaar maar is baby nog even aan het slapen, en dan is het ook afgekoeld), maar mengen met koud water doe ik eigenlijk niet.

4 jaar geleden

Evt flesje heel even in je bh stoppen voordat je het geeft? Dan is het ong lichaamstemperatuur lekkerder voor je baby dan zo’n koude klets in je maag denk ik. Wel respect dat je met 3 weken alweer zo lang gaat wandelen hoor ik denk dat ik daar dan nog niet aan moet denken

4 jaar geleden

Ik neem altijd een thermoskan met gekookt water , een flesje koud water en een poedertoren gevuld met het juiste aantal schepjes voor een fles mee in een tas. Dan kan je eindeloos flesjes maken de hele dag onderweg

4 jaar geleden

Reactie op rianne123456

Evt flesje heel even in je bh stoppen voordat je het geeft? Dan is het ong ...
Haha valt mee hoor. Stukje met de auto, stukje wandelen, picknick en weer de auto in. Ik zal net wel of net niet thuis zijn voor de volgende voeding

4 jaar geleden

Ik neem een thermoskan met gekookt water en een flesje met koud water mee. Als het etenstijd is, mix ik daarmee een flesje op de juiste temperatuur en dan poeder erdoorheen (ook een poedertoren met afgementen hoeveelheden, kan zo gemakkelijk meerdere flesjes meenemen) en geven maar. Werkt echt pefect.

4 jaar geleden

Welke thermofles gebruiken raden jullie me aan?

4 jaar geleden

Thermosfles van de action flesje water en voedertoren met de hoeveelheid voeding. Ideaal!