Ik wil graag de bekleding van mijn maxicosi wassen. Nu twijfel ik alleen of de baby inzet ook in de wasmachine mag! Hij is gewoon van stof, maar er zit iets in om 'm stevig te houden. Ik kan nergens wasvoorschriften van zo'n ding vinden.
Heeft een van jullie een idee of het kan of dat ik 'm handmatig wat moet wassen?
Misschien een stomme vraag van mij maar moet je dit wassen als je een nieuwe gekocht heb?😳 is eerste kindje en heb er eigenlijk niet over na gedacht tot ik deze tipic voorbij zag komen dus nu vraag ik het mij echt af want dan ga ik dat ook nog even snel doen😳
Heb het ook gedaan.. de hoes mag op 30 graden, dit ook gedaan met de overige onderdelen (zit ook een kussen bij die de maxi cosi iets vult). Maar alleen gewassen, omdat er vlekken op zaten van m'n twee nichtjes :). Nieuwe zou ik niet doen zelf.
Ik heb ook een 2e hands maxicosi. Alle onderdelen eruit gehaald, met de hand gewassen, riempjes in een bak met soda nacht laten weken, daarna weer in elkaar gezet. Met beleid dat wel :). Is nu heerlijk fris.