16 Reacties

3 jaar geleden

Zou ik zelf gewoon in de machine gooien en op laag toerental centrifugeren 😊

3 jaar geleden

Bij mij geeft m'n inzet aan dat ik het met de hand moet doen

3 jaar geleden

Oei, helemaal niet naar gekeken en gewoon in de wasmachine gedaan op 40 graden. Is goed gegaan..

3 jaar geleden

Ik had dit laatste ook gevraagd en uiteindelijk op een handwas programma in de machine. Ging prima

3 jaar geleden

Ik heb em de gewoon in gedaan. Heb wel een ander model. Daar zat een stuk schuimrubber in dat er uit kon.

3 jaar geleden

Ik heb de inzet op handwasprogramma gewassen in de wasmachine en dat ging prima.

3 jaar geleden

Nou ik denk dat ik 'm dan gewoon op een handwasprogramma draai!

3 jaar geleden

Misschien een stomme vraag van mij maar moet je dit wassen als je een nieuwe gekocht heb?😳 is eerste kindje en heb er eigenlijk niet over na gedacht tot ik deze tipic voorbij zag komen dus nu vraag ik het mij echt af want dan ga ik dat ook nog even snel doen😳

3 jaar geleden

Reactie op liefdesgeschenk2022

Misschien een stomme vraag van mij maar moet je dit wassen als je een nieuw ...
Nee volgens mij hoeft het bij een nieuwe niet. Wij hebben er 1 van vrienden en die zat vol kruimels.

3 jaar geleden

Geen idee of het echt nodig is. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk alles wel was 🙈. De maxi cosi is in dit geval niet nieuw dus ik wil 'm sowieso wassen!

3 jaar geleden

Nee niet gedaan toen het nieuw was :)

3 jaar geleden

Heb het ook gedaan.. de hoes mag op 30 graden, dit ook gedaan met de overige onderdelen (zit ook een kussen bij die de maxi cosi iets vult). Maar alleen gewassen, omdat er vlekken op zaten van m'n twee nichtjes :). Nieuwe zou ik niet doen zelf.

3 jaar geleden

Ik heb ook een 2e hands maxicosi. Alle onderdelen eruit gehaald, met de hand gewassen, riempjes in een bak met soda nacht laten weken, daarna weer in elkaar gezet. Met beleid dat wel :). Is nu heerlijk fris.

3 jaar geleden

Goede vraag moet dit ook nog doen

3 jaar geleden

Ik heb het ook uitgewassen. Bij mij stond op het lebeltje 30 graden en uiteraard niet in de droger

3 jaar geleden

Handwas op je wasmachine en niet warmer dan 30 graden en geen droger dan blijft die goed