63 Reacties

3 jaar geleden

Hier nog beetje kaal maar geen foto dat meer is aangekleed. Op de schapjes staan nu potjes met hang plantjes en in de vakken wat deco.

3 jaar geleden

Ik heb een wandplank van de Ikea erboven. Het plan was eigenlijk om de plank te combineren met touw en een tak om zo een kapstok te maken, maar de electriciteit loopt nogal vreemd in ons huis. Dus zomaar iets ophangen zit er niet in 🙈 Heb inmiddels wel iets meer op de plank staan, maar zo heb je een idee 😉

3 jaar geleden

Toevallig hebben we vandaag een plankje opgehangen! Ik twijfel alleen nog of ik het lampje en de babyfoon er inderdaad op moet zetten, ivm de kabels die er nu langs hangen.

3 jaar geleden

Inmiddels is de indeling op de plankjes weer veranderd, maar dit hebben wij

3 jaar geleden

Reactie op NvSdB91

Toevallig hebben we vandaag een plankje opgehangen! Ik twijfel alleen nog ...
Leuk zo de muur!! Ik zou persoonlijk het mandje en verschoonkussen om wisselen als je lampje wilt laten staan. Dan komen de grijpgrage handjes niet zo makkelijk bij het snoer.

3 jaar geleden

Reactie op rej88

Leuk zo de muur!! Ik zou persoonlijk het mandje en verschoonkussen om wisse ...
Dank je 😁. Ja, dat is inderdaad ook nog een optie. Wij zijn alleen allebei rechtshandig en dan is het denk ik minder praktisch om de spullen die we nodig hebben links te hebben, maar dat zal de tijd uit moeten wijzen 😉.

3 jaar geleden

Plankje boven de commode met een kapstok eronder

3 jaar geleden

Dit hebben wij erboven hangen :)

3 jaar geleden

Reactie op rej88

Hier nog beetje kaal maar geen foto dat meer is aangekleed. Op de schapjes ...
Waar heb je die hexagon rekjes vandaan? :)

3 jaar geleden

Reactie op Baby0703

Waar heb je die hexagon rekjes vandaan? :)
Komen van de jisk was officieel een set van 3 maar wij vonden 3 te druk worden.

3 jaar geleden

Een wandrek én/of een spiegel

3 jaar geleden

Op de foto zijn de plankjes nog leeg. Ze zijn inmiddels wel gevuld hoor hahah alleen nog geen foto van 😁

3 jaar geleden

Wij hebben een plankje boven de commode met een aap erop haha

3 jaar geleden

Op dit moment ziet het er zo uit :) We willen eigenlijk nog een klein lampje boven de commode, maar we hebben nog niks geschikts kunnen vinden.

3 jaar geleden

Ik had het zo gedaan bij mijn dochter, is nu ruim 1 jaar. Kan je vertellen, niet aan te raden 🙈. In het begin leuk en handig als kleertjes er hangen. Als ze eenmaal kunnen zitten en later staan is het zo interessant wat ze in de buurt hebben dat die luier verschonen een soort ‘strijd’ wordt. 😂

3 jaar geleden

Dit hebben wij

3 jaar geleden

Wij hebben 2 plankjes met foto's van de eerste echo, de aankondiging, de eerste buikfoto en de 3D echo. Daarnaast een knuffeltje, schoentjes en een nachtlampje.

3 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Dit hebben wij
Waar is je commode van?

3 jaar geleden

Bij onze babykamer zat toentertijd een wandplank die je erbij kon nemen dus die gaan we binnenkort maar eens ophangen.

3 jaar geleden

Reactie op Annenas85

Waar is je commode van?
Dit is de kidsmill sixties, wel in glanzend. Die is denk ik niet meer nieuw te krijgen.