19 Reacties

één jaar geleden

Hier is juf Roos op de radio draaien echt perfecte oplossing. Of in ieder geval iets van kinderliedjes 😁 Wat drinken werkt hier vaak ook erg goed!

één jaar geleden

Ja drinkfles gooit hij op een gegeven monent ook weg. Maar liedjes nog niet geprobeerd. Thanks voor de tip!

één jaar geleden

Gaan rijden als hij moet slapen?

één jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/rx-goods-premium-reistafel-met-tekentafel-tablethouder-opvouwbaar-auto-organizer-whiteboard-blauw/9200000118700722?referrer=socialshare_pdp_androidapp Ik kreeg laatst deze door van iemand. Daar kun je makkelijk speeltjes in doen en misschien gooit hij ze dan sneller weg, omdat hij kan rijden met een autootje bijvoorbeeld of zijn fles kan neerzetten. Hij kan dan makkelijker bij spullen. Wij zitten niet zo vaak lange stukken in de auto en mijn dochter vind autorijden wel oké zolang we tegen haar kletsen, maar voor een langer stuk zou ik deze zeker aanschaffen. Het is het proberen waard.

één jaar geleden

Reactie op romee1983

Ja drinkfles gooit hij op een gegeven monent ook weg. Maar liedjes nog niet ...
Jaa klopt hier ook hoor! Nadat die zn drinkfles weggooit zetten we vaak zijn muziek op. Dan kunnen we zo gerust 1,5/2 uur met m rijden 😊 uiteraard af en toe ook even wat speelgoed. Succes! 😘

één jaar geleden

Reactie op MyrtheAB

Gaan rijden als hij moet slapen?
Dit ja!!

één jaar geleden

Ja maar rijden als hij moet slapen werkt toch niet zo bij ons. Heb ook de tip van minder liedjes gedaan en telefoon maar ook dat werkt tijdelijk helaas :( dus de toch was toch weer pittig

één jaar geleden

Van tevoren goed eten. Bij mij is huilen in de auto vaak honger. Cracotte of rijstwafel in de auto ook goede afleiding

één jaar geleden

Wij gaan altijd de weg op als hij moet slapen, behalve bij korte ritten. Al van baby af aan slaapt onze zoon in de auto. Niet alle kindjes zijn zo, snap ik, maar misschien is het toch het proberen waard om te rijden als hij goed moe is. Gegeten en gedronken van tevoren, een speentje bij hem, bescherming tegen de zon met zonwering en hij kan lekker een slaapje doen.

één jaar geleden

Mijn zoontje vind het niet erg maar als hij wel wat begint te mopperen zet ii Juf Roos op.. dan is het meteen goed 😍 Harm is 14 maanden 💙

één jaar geleden

Onze zoon heeft het na 15 minuten in de auto eigenlijk ook wel gehad. Als we gaan terwijl hij moet slapen, slaapt hij soms wel kort. Ik heb nu een speelbal met een lintje aan zijn gordel vast gemaakt. Dan kan hij hem niet weggooien. Misschien heb je daar nog iets aan.

één jaar geleden

Dit is echt een life safer in de auto. Waterflesje en speelgoed er aan vast. Kan hij altijd overal bij

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik wissel af tussen boekjes geven (vind ze heel leuk) , of van die Toet Toet autootjes die heel irritant zijn , maar wel werken bij kinderen 😜. filmpjes aanzetten, stukjes fruit zoals appels geven of soep stengels. Ik zit gewoon voorin en geef t haar als ze begint te mopperen. Ene autorit gaat beter dan de ander. Succes! Hopelijk vind je snel manieren om hem rustig te houden in de auto ☺️

één jaar geleden

Reactie op Lisanne-90

Onze zoon heeft het na 15 minuten in de auto eigenlijk ook wel gehad. Als w ...
Maar hoe maak je de bal of ander speelgoed dan vast aan het lintje ?

één jaar geleden

Reactie op Feetj

Dit is echt een life safer in de auto. Waterflesje en speelgoed er aan vast ...
Hoe heet dit dan? Kan het niet goed lezen. Hij gooit namelijk ook zijn drinkfles weg inderdaad

één jaar geleden

Reactie op romee1983

Hoe heet dit dan? Kan het niet goed lezen. Hij gooit namelijk ook zijn drin ...
Zijn ook ideaal om aan de kinderstoel vast te maken bij een restaurant of iets: https://a.aliexpress.com/_EuTpK55

één jaar geleden

Reactie op Feetj

Zijn ook ideaal om aan de kinderstoel vast te maken bij een restaurant of i ...
Ja alleen moet het wel iets met rond zijn.. zijn beker is bijvoorbeeld met 2 handvaten, dat kan dan niet toch ?

één jaar geleden

Wij hebben deze van de Kruidvat in de auto https://www.kruidvat.nl/kruidvat-linkie-links/p/5715739 Daar hangen we van alles aan, zodat we het makkelijk weer kunnen opvissen. Verder veel liedjes luisteren. En ze heeft nu de pop it van haar broer ontdekt. Daar vermaakt ze zich heel lang mee.

één jaar geleden

Reactie op romee1983

Ja alleen moet het wel iets met rond zijn.. zijn beker is bijvoorbeeld met ...
Ik maak hem dan om het bekertje vast. Heb een rietjes beker van Philips avent met 2 oortjes, dat gaat net ☺️