8 Reacties

3 maanden geleden

Winterefteling lijkt me een leuk idee! Ik ben met mn peuter van 2 een x in de zomer geweest en was alsnog heel leuk hoor. Droomvlucht, sprookjesbos, theekopjes. Je vermaakt je er echt wel. Afhankelijk van of je lang moet reizen zou ik het alsnog overwegen. Wij zijn altijd volgeboekt met kerstdiners met eigen- en schoonouder(s). Heb er nu al geen zin in haha. (Iemand tips XD?)

3 maanden geleden

Reactie op GlitterGame

Winterefteling lijkt me een leuk idee! Ik ben met mn peuter van 2 een x in ...
Ja dat dus als je thuis blijft ontkom je niet aan de familie verplichtingen haha 😅

2 maanden geleden

Het Amsterdams winterparadijs is heel leuk voor alle leeftijden. Via de site kan je per dag zien welk programma ze hebben qua optredens. Voor de kleintjes komen een aantal dagen Juf Roos of Bing of een Woezel en Pip show.

2 maanden geleden

Reactie op eva1404

Het Amsterdams winterparadijs is heel leuk voor alle leeftijden. Via de sit ...
Klinkt leuk! Maar super ver weg voor ons haha

2 maanden geleden

Reactie op GlitterGame

Winterefteling lijkt me een leuk idee! Ik ben met mn peuter van 2 een x in ...
Ik zou eerste kerstdag bij jou laten komen, schoonfamilie en je eigen familie.. dan ben je in 1 avond klaar en dan zou ik de andere dag lekker iets doen met je eigen gezin! En ook je families op de hoogte stellen dat je 2e kerstdag iets doet met je eigen gezin 😁

2 maanden geleden

Reactie op firstbabyyyy

Ik zou eerste kerstdag bij jou laten komen, schoonfamilie en je eigen famil ...
Ook slim! Als die familie goed samen gaan haha

2 maanden geleden

Reactie op firstbabyyyy

Ik zou eerste kerstdag bij jou laten komen, schoonfamilie en je eigen famil ...
Hebben we jaren gedaan... Hun doen lekker niks en zitten te lachen. We zijn er goed klaar mee. Zeker met een klein kind heel veel gedoe en anderen gaan lekker zitten en je kan ook nog alles betalen ook

2 maanden geleden

Reactie op Anne-Wil36

Hebben we jaren gedaan... Hun doen lekker niks en zitten te lachen. We zijn ...
Dat is dan echt niet leuk nee… zelf gewoon met je gezin vieren?