12 Reacties

3 jaar geleden

Dingen waar standaard kleuren in zitten, normale kleuren blauw, rood, geel en groen zien ze namelijk als eerst (als het om kleuren gaat). Volgens mij zien ze van de kleuren, groen als eerste. 😊 dus heb niet iets specifieks qua speeltje, eerder een tip.

3 jaar geleden

Als ze wat ouder zijn, zn stoffenboekje 🥰

3 jaar geleden

Onze baby is gek op de Oball (kan eventueel aan de newborn) en Baby’s allereerste kijkboekje.

3 jaar geleden

Leuk topic! Is best lastig als ze nog zo klein zijn. Mijn zoontje is nu 10 weken en vindt deze vis wel interessant. Je kan er zelf "piano" op spelen of hem op de muziekstand zetten. De toetsen geven licht, is een rammelaar en een bijtring. Multifunctioneel dus😁 https://www.bol.com/nl/nl/p/bondigo-piano-vis-bijtspeeltje-en-rammelaar-bl1084/9300000076362804/?Referrer=ADVNLPPcef046000a599b690084ed28a9000006502&utm_source=6502&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl

3 jaar geleden

Ik heb er een gehaakt worteltje aan hangen 😊. Hoorde bij een konijntje, mar samen waren ze te groot. Hij is nu net zo'n ezeltje dat achter de wortel aan moet lopen 🤣. Maar hij vind het wel leuk om naar te kijken. Gewoon iets kleurrijks met een lusje eraan

3 jaar geleden

Freddie de Vuurvlieg (Bol.com), of zo’n stoffen kubus of idd een knisperboekje

3 jaar geleden

Hier is de kleine meid van woensdag 8 weken gek op geluidjes zoals rammelaars en op spiegels

3 jaar geleden

Hier een bij met knisper vleugels ,velle kleuren, een piepje spiegel enz. De spiegel heeft ze gister ondekt...

3 jaar geleden

Ik heb deze met van zo'n speelring eraan zitten. Is een kleine rammelaar.

3 jaar geleden

Done by deer heeft idd een aantal hele leuke sensory toys. Heb een set van drie die mooi op de stokke passen

3 jaar geleden

Onze zoon vind deze speel ringen geweldig

3 jaar geleden

Onze zoon (8wk) vindt deze babygym van Ikea heeeeelemaal geweldig.