22 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Emily01
Wij gaan voor de producten van Incia. Niet de mooiste verpakking maar wel h ...
Ik heb wel wat naif spulletjes, maar twijfel ook nog over Incia.. hoe ruikt dat? Ik vind Zwitsal zo muf ruiken, dat is dat eigenlijk absoluut niet wil (alleen die met lavendel vind ik nog wel prima)
4 jaar geleden
Hier voor de baby van de lijn van dr leenarts. Zij is dermatoloog en heeft onder andere een babylijn ontwikkeld: shampoo, badolie, billenzalf etc. :)
4 jaar geleden
Hier ook Naïf, omdat dat goed is voor het milieu ook idd. Kan me herinneren dat ik bij mijn zoon ook wel iets van Dr Leenarts had, dat was wel echt goed spul. Verder is Burts Bee en Weleda ook fijn. Zal er maar net een beetje aan liggen wat ik de aanbieding is haha. Zwitsal vind ik wel lekker ruiken maar ik vind het niet zo'n goed spul qua ingrediënten etc.
4 jaar geleden
Ik vind weleda van hogere kwaliteit dan naïef. De ingrediënten van naïef zijn vaak toch nog wel chemisch met synthetische parfum bijvoorbeeld. Ik snap eigenlijk niet waarom dat merk zichzelf “natuurlijk” noemt.
Ik ben van plan vooral heel weinig verzorgingsproducten te gebruiken. Het is allemaal leuke marketing die tig producten maar in feite heeft je baby geen producten nodig met uitzondering van een zalfje voor rode billetjes. Juist lekker als je kindje lekker naar jouw baby ruikt ipv naar al die middeltjes.
4 jaar geleden
Reactie op etos
Ik vind weleda van hogere kwaliteit dan naïef. De ingrediënten van naïef zi ...
Om deze reden ga ik ook voor weleda.
Tevens gebruik ik zelf ook andere producten van Weleda dus was er al mee bekend.
Ik heb voor de baby’s nu badolie, crème en billencreme gehaald. Bad olie kan zowel in bad als zo gebruikt worden.