21 Reacties

één jaar geleden

Een stapeltoren. Steeds de bakjes in en uit elkaar en uitproberen wat er nog meer in past. Ze is 11,5 maand

één jaar geleden

Hij vind veel dingen leuk ik heb een trein besteld toen bij bol.com https://www.bol.com/nl/p/vtech-baby-rijd-leer-letterlocomotief-interactief-speelgoed-1-tot-3-jaar/9300000034136252?referrer=socialshare_pdp_androidapp En hij heeft van oma een microfoon met echo gehad die vind hij ook geweldig. Blokken vind hij ook erg leuk of auto's. (Hij wordt 27 april 1 jaar)

één jaar geleden

Een speelgoed piano 😂😂 eigenlijk alles wat geluid maakt en waar je op kan slaan.. ze is nu 11,5 maand ☺️

één jaar geleden

Stapeltoren, puzzelstukjes uit een puzzel halen, de balletjestoren van de action is nog steeds een dikke hit, loopkarretje met het hondje, met een balletje overrollen en inderdaad alles met geluid. Oh en het flapjesboekje van nijntje vindt ze geweldig.

één jaar geleden

Met 11,5 maand vindt ze de vormenstoof en boekjes het leukst.

één jaar geleden

Alles wat muziek maakt! Trommel, ratel en piano zijn hier grote favorieten van hem. Ook luisteren naar muziek vindt hij geweldig.

één jaar geleden

Deze is een grote hit. Gegeven met 10 maanden ze is nu 11 maanden.

één jaar geleden

Een wasmand met knuffeldoekjes, knuffels, hydrofiele doeken doen het ook altijd goed.

één jaar geleden

Thanks allemaal, al goede tips! :)

één jaar geleden

Reactie op Lisaenfabian

Een wasmand met knuffeldoekjes, knuffels, hydrofiele doeken doen het ook al ...
Hier is vooral de wasmand zelf favoriet. En boekjes, knuffels en alles waarmee je op de grond/tafel kunt slaan.

één jaar geleden

Vtech loopwagen. Zoon is van 2 mei.

één jaar geleden

Uitgekeken zijn op speelgoed. Bedoel je daarmee dat hij/ zij niet lang met speeltjes speelt? Ik rouleer wekelijks van speelgoed. Haal dan wat weg en zet iets anders neer. In bijna alle delen van de kamer staat iets om te spelen. Zo gaat hij gedurende zijn speeltijd van de ene naar de andere kant van de kamer en komt elke keer iets nieuws tegen. Ik heb een koffer met een paar boekjes (ook de boeken wissel ik), een zelfgemaakt voelbord, een koffie kophouder met verschillende ringen, een mandje met blokken, in de keuken ligt een pannetje en een spatel of een garde met eierdopjes, heb een mand met ballen (harde, zachte, met een piep), een wobbel, een dierenhoek met wat dieren en een boek. Ik zal wat foto's bijvoegen. Denk dat het sleutelwoord wisselen is. Dit prikkelt je kindje om steeds opnieuw op zoek te gaan en zich te verwonderen over wat er te doen is. Ik zal wat foto's toevoegen. Oja, meeste wat je ziet is van de kringloop!

één jaar geleden

Koffiekop houder met onder andere gordijnringen

één jaar geleden

Wordt beetje bij beetje aangevuld met materialen. Nu zoekende naar een fietsbel haha

één jaar geleden

Boekenhoek

één jaar geleden

Bouwhoek

één jaar geleden

Hoek met dieren

één jaar geleden

Dit leg ik in de keuken neer als ik ga koken. Dan kan hij gezellig 'meedoen'. Hoop dat je iets aan onderstaande tips hebt. (Mijn zoontje is 10 maanden trouwens)

één jaar geleden

Echt hele leuke tips! Dank je wel

één jaar geleden

Mijn zoontje is echt gek op de politie en brandweer auto van de hema. Als je ook vraagt waar zijn “broem” is dan gaat hij ze zoeken. 😂 En hij is gek op boekjes!