13 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn gegaan voor 60x120. Het is een stuk praktischer met beddengoed vinden en we vonden het toch een beetje sneu liggen om zo’n klein baby’tje in een 70x140 bedje te leggen. We moeten dan wel sneller over naar een peuterbedje, maar dat vinden we geen probleem. Wij hebben geen wiegje, dus hij komt meteen in het ledikantje liggen. Als je een wiegje hebt, is het misschien anders. Uiteindelijk is het een erg persoonlijk keuze 😉.

3 jaar geleden

Een 70x140 kan hij tot 4 jaar in

3 jaar geleden

Voor het aller eerst begin heb ik een wiegje van 40 bij 80. En als ze naar haar eigen kamertje gaat krijgt ze een bedje van 60 bij 120. Achteraf zat ik wel te twijfelen of ik niet beter voor de 70 bij 140 had moeten gaan zodat ze er langer mee doet, maar agg nu te laat. 😅 En wie weet heeft een broertje of zusje hem tegen die tijd wel nodig 😉

3 jaar geleden

Wij hebben 60 x 120. Zelfde bedje waar onze 1e in heeft gelegen en waar onze van 2,5 jaar nu in ligt. Die van 2,5 krijgt over half jaar gewoon bed, klimt nu al uit ledikant. Heeft nog zat ruimte om er langer in te liggen maar niet nodig

3 jaar geleden

Ook inderdaad 1 van 40x80 voor naast ons bed voor de eerste maanden

3 jaar geleden

Hier hadden we 60x120. Dochter is inmiddels bijna 3 en al ruim een half jaar naar eenpersoons bed over. Werkt prima hier. Ze zou er nog steeds in passen als t zou moeten.

3 jaar geleden

Bij mijn zoontje ben ik met 1,5 jaar over van 60x120 naar 70x140, hij slaapt sindsdien veel beter. Kan ook toeval zijn geweest maar achteraf had ik liever meteen een groot bed gekocht. Enige nadeel is dat in NL standaardafmeting idd 60x120 ie en daarom zijn er veel meer lakens te vinden in die maat in de winkel. Maar als je van online winkelen houdt, vind je daar ook wel de goede afmetingen.

3 jaar geleden

Wij hebben een junior bed van 70x140. Is nu een ledikantje maar kan je straks als hij/zij wat groter is ombouwen tot een kinderbed

3 jaar geleden

Wij hebben een 70x140 ledikant, met een junior zijde. Zo kan het ledikant lekker lang mee. De eerste maanden gaat ze in de cosleeper (kan ook als wiegje gebruikt worden). Daarna is ze al stuk groter om in het ledikant te kunnen. Qua lakens, wij willen zsm een slaapzakje 😊

3 jaar geleden

Voor de gene met en 70x140 welk matras hebben jullie hier in gekocht?

3 jaar geleden

Reactie op Ladyx30

Voor de gene met en 70x140 welk matras hebben jullie hier in gekocht?

3 jaar geleden

Reactie op elh.elh.

Thanks !

3 jaar geleden

60x120 💗