13 Reacties

3 jaar geleden
Wij zijn gegaan voor 60x120. Het is een stuk praktischer met beddengoed vinden en we vonden het toch een beetje sneu liggen om zo’n klein baby’tje in een 70x140 bedje te leggen. We moeten dan wel sneller over naar een peuterbedje, maar dat vinden we geen probleem.
Wij hebben geen wiegje, dus hij komt meteen in het ledikantje liggen. Als je een wiegje hebt, is het misschien anders.
Uiteindelijk is het een erg persoonlijk keuze 😉.

3 jaar geleden
Voor het aller eerst begin heb ik een wiegje van 40 bij 80.
En als ze naar haar eigen kamertje gaat krijgt ze een bedje van 60 bij 120. Achteraf zat ik wel te twijfelen of ik niet beter voor de 70 bij 140 had moeten gaan zodat ze er langer mee doet, maar agg nu te laat. 😅 En wie weet heeft een broertje of zusje hem tegen die tijd wel nodig 😉

3 jaar geleden
Bij mijn zoontje ben ik met 1,5 jaar over van 60x120 naar 70x140, hij slaapt sindsdien veel beter. Kan ook toeval zijn geweest maar achteraf had ik liever meteen een groot bed gekocht. Enige nadeel is dat in NL standaardafmeting idd 60x120 ie en daarom zijn er veel meer lakens te vinden in die maat in de winkel. Maar als je van online winkelen houdt, vind je daar ook wel de goede afmetingen.

3 jaar geleden
Reactie op Ladyx30
Voor de gene met en 70x140 welk matras hebben jullie hier in gekocht?

3 jaar geleden
Reactie op elh.elh.
Wij hebben deze:
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/ledikant-matras-top ...
Thanks !