9 Reacties

één maand geleden

Wij hebben uiteindelijk zelf uiteindelijk een 2 wieler gekocht maar lang getwijfeld over een batavus fier 3. Ook meerdere keren op getest fietst en was een heel fijne fiets.

één maand geleden

Ik heb net een tweewieler Dolly gekocht, maar las juist op Consumentenbond dat driewielers in de bocht enzo eerder omvallen..

één maand geleden

Wij hebben een 3 wieler van het merk Qivelo. Bevalt erg goed. En in de bochten best stabiel, nog nooit gehad dat we bijna omkiepten. Je moet even goed weten hoeveel je moet afremmen voor de bochten. Onze 2 kinderen van 1 en 3 kunnen goed zitten op de bankjes met kussens. Stevige gordels. En genoeg ruimte nog voor boodschappen.

één maand geleden

Reactie op Stroopwafels

Ik heb net een tweewieler Dolly gekocht, maar las juist op Consumentenbond ...
Benieuwd hoe je m vindt! Wij twijfelen tussen de Dolly en de Trek (of Urban)

één maand geleden

Ik heb de Batavus fier 3. Deze bevalt heel erg goed. Ik heb destijds getwijfeld tussen de Fier en gazelle Maki (beide 2 wielen). De bakfietsen met 2 wielen sturen wat natuurlijker. Maar met een grote hoeveelheid gewicht in de bak leek de Fier 3 met 2 wielen voor mij toch stabieler. En het sturen met een bakfiets met 2 wielen voor went heel snel. Ik kan hem leasen via mijn werk en na het einde van het contract voor een vast bedrag overnemen.

één maand geleden

Wij hebben een Cangoo. Heerlijk ding 😀

één maand geleden

Wij hebben een Dolly en bevalt goed. Ik heb deze gekozen omdat ik deze het lekkerst vond fietsen

één maand geleden

Dankjewel allemaal 🥰

één maand geleden

Reactie op RuthvdBruggen

Benieuwd hoe je m vindt! Wij twijfelen tussen de Dolly en de Trek (of Urban ...
Heel blij met die Dolly! Hier in de buurt heeft iedereen een urban arrow of lovens. Giga duur en niet eens zo'n krachtige motor of batterij. Dolly heeft een cargo motor en grote batterij, wat echt zo fijn fietsen is. Het is alleen niet van Bosch (nr 1 in motoren) maar van Bafang (nr 2)