Welke beker gebruiken jullie momenteel en waarom? En wat doen jullie erin?
Hier begrijpt mijn zoontje pas sinds een week of twee hoe de tuitbeker werkt (andere bekers lukten al helemaal niet). En hij krijgt enkel water maar drinkt weinig. Nu slimpie siroop in huis gehaald om te proberen. Gaat het moeilijk om de flesjes af te leren.
Deze is bij mij een succes. Ik doe er thee /water / beetje halfvolle melk /water met siroop in.
Ik heb er nu meerdere hij moest even oefenen maar dat gaat echt super. Ik hoef hem nu maar op tafel te zetten en hij pakt hem zelf als die wat wil drinken tussendoor
Onze zoon drinkt uit normale glazen en bekers. De 360graden beker van munchkin begint hij nu ook eindelijk door te hebben, deze gebruiken we voor drinken tijdens het spelen.
Hij drinkt alleen water en soms munt thee.
Diksap vondt hij helemaal niet interessant dus weer terug naar water.
Hier al een paar maanden alleen de 360 beker van Munchkin en af en toe uit een gewoon glas.
Hij krijgt alleen nog water, iets anders heeft hij weinig interesse in.
Ik gebruikte eerst zo’n rietjes beker van Nuby. Dronk ze wel goed uit maar nu beter uit zo’n antilek beker die drinkt als een echt glas laat maar zeggen. Ook van Nuby. Die zet ik bij haar neer en ze pakt zelf heel veel!
Ook zo veel beker geprobeerd maar hij wou niet drinken.
Nu tijdje al gwn een goedkope rietjes fles van kruidvat! Beetje diksap er door (zelf bepalen hoeveel) en hij drinkt echt bij een hele fles leeg er van!
Pepti op de opvang (30-60 cc meer drinkt hij er niet van) krijgt hij in de fles, anders drinkt hij het helemaal niet. Deze geven zij hem ook echt, hij houdt niet zelf de fles vast enzo. Gewone beker met water. Zijn medicijnen met een beetje roosvicee in een tuitbeker, maar puur omdat ik dan zeker weet dat hij het allemaal binnen krijgt. Een 360 graden antilek beker enzo hebben de oudste 2 niet gesnapt en deze derde ook niet. Gewone beker maakt soms de boel wat nat, maar gaat meestal goed. Rietjes beker nog niet geprobeerd. Verder krijgt hij borstvoeding.
Hier open beker met water. Maar sinds hij een keer uit de open thee pot heeft gedronken (koude thee) en hij ziet die staan wilt hij graag die. Hoeveelheid water maakt me niet uit omdat hij nog bv krijgt dus tussendoor een slokje drinkt. Ik wil zelf dat hij alleen water en cafeïne vrije thee krijgt zodat zijn darmen sterk kunnen worden.
Wij gebruiken een gewone beker maar die houden we zelf vast. Tussendoor geven wij een 360-beker of een drinkfles met rietje (Hema) aangezien ze die zelf kan pakken tijdens het spelen en zelf kan drinken.