25 Reacties

één jaar geleden

Wij gebruiken Bepanthen (normale) of Shea butter 100% raw. Die werkt hier echt super, van Ziltezusjes.

één jaar geleden

Bij onze zoon eerste Bepanthen geprobeerd. Hielp helaas niet. Nu een hormoonzalf gehad van de huisarts, daar is het nu gelukkig mee onder controle.

één jaar geleden

Tiny todd is trouwens ook fijn :-)

één jaar geleden

Tiny Todd!

één jaar geleden

Alle merken gehad. Een heel frustrerende zoektocht. Uiteindelijk op aanraden van onze kinderarts een pot van het merk ‘uriage’ gaan halen. Na 2 dagen was het volledig weg! Uriage - Xemose lipid-replenishing anti irritation cerat! Wondercreme!

één jaar geleden

Ik zou idd gewoon naar de huisarts gaan, wij hebben net ook een hormooncreme + intensief vettende crème gekregen en gaat binnen een paar dagen gelijk beter!

één jaar geleden

Tiny Todd is top!!

één jaar geleden

Vaseline/paraffine helpt hier zo goed!

één jaar geleden

Reactie op Sparkling_helix

Ik zou idd gewoon naar de huisarts gaan, wij hebben net ook een hormooncrem ...
Yes wij precies hetzelfde.

één jaar geleden

Zeewater

één jaar geleden

Lanette crème via de huisarts hielp hier goed

één jaar geleden

Deze natuurlijke zalf werkt top!

één jaar geleden

Nu met foto haha

één jaar geleden

Reactie op Desja

Tiny Todd is top!!
Welke heb je hiervan?

één jaar geleden

Oridza zalf, voor benen billen en buiken. Apotheek Jansen is vermaard om zijn eigengemaakte Oridza-zalf. Al meer dan 50 jaar wordt deze onder andere toegepast op benen, billen en buiken van baby’s tot bejaarden. Oridza wordt door ons door het hele land verstuurd. Ik gebruik het ook voor mijn zoontje. Werkt uitstekend.

één jaar geleden

Aliexpress 50 cent voor tube gebruik t zelf ook en voor mijn baby ook

één jaar geleden

Op aanraden van heel wat mama's aangekocht. Na 1 nachtje al resultaat.

één jaar geleden

Productomschrijving: Inotyol is een helend en licht ontsmettend geneesmiddel. Inotyol wordt gebruikt in geval van luierdermatitis, wintergezwellen, kloven, eczema, oppervlakkige wonden, weinig uitgebreide brandwonden.

één jaar geleden

Shea butter!

één jaar geleden

Reactie op AnkeDC

Alle merken gehad. Een heel frustrerende zoektocht. Uiteindelijk op aanrade ...
Ik weet er alles van het is idd frusterend. Ik ga dit ook maar kopen. Dankjewel